Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

چندین کار در پوکت که لذت سفر شما را چندین برابر می‌کند

پوکت بزرگترین جزیره تایلند است که مساحتی در حدود 540 کیلومتر مربع دارد (تقریباً به اندازه سنگاپور). یک چهارم میلیون نفر، پوکت را خانه خود می‌دانند که اکثر آنها تایلندی یا چینی هستند. در سواحل غربی تایلند در دریای آندامان، دمای هوا بین 21 درجه تا 34 درجه سانتیگراد متغیر است، اما به دلیل موقعیت جغرافیایی آن، ماه های نوامبر تا آوریل آفتابی و مرطوب است در حالی که از ماه می تا اکتبر فصل بارانی موسمی است. در ادامه 25 کار در پوکت که لذت از سفر شما را چندین برابر می‌کند را می‌خوانید.

با تعداد زیادی کار برای انجام در جزیره و 35000 گردشگر که در حال حاضر هر روز از آن بازدید می‌کنند، بیایید نگاهی به بهترین کارها برای انجام در پوکت بیندازیم:

 

1. به ساحل کاتا نوی سفر کنید

ساحل کاتا نوی خلیج کوچکی است که در فاصله کوتاهی از ساحل کاتا قرار دارد، این ساحل کوچک اما مناظر آن نفس گیر است. کمی برای استراحت، قدم زدن در کنار ماسه‌های زیبا یا رفتن به شنا وقت بگذارید. از منظره کاتا می‌توانید به خلیج‌های کارون، کاتا و کاتا نوی نگاه کنید، بهترین زمان برای بازدید از ساحل بین نوامبر و آوریل است؛ زیرا گاهی اوقات شنا کردن در فصل باران‌های موسمی خطرناک می‌شود.

2. بیا و بودای بزرگ پوکت را ببین

این بودای بزرگ یکی از مشهورترین مکان‌های دیدنی در تمام پوکت است که در بالای تپه‌های ناکرد نشسته و با ارتفاع چهل و پنج متر ایستاده است. از بالای تپه می‌توانید منظره ای پانوراما از جزیره را مشاهده کنید. وقتی در بودا هستید متوجه خواهید شد که جدا از صدای موسیقی دارما و چند زنگ کوچک، بسیار آرام است. بودا از سنگ مرمر سفید برمه ای ساخته شده است و در نور خورشید به زیبایی می‌درخشد.

3. ساحل نای هارن

ساحل نای هارن در جنوب جزیره واقع شده است. این ساحل محبوبی است که هر ساله هزاران بازدید کننده دارد اما هنوز نسبتاً دست نخورده بوده و اصالت خود را حفظ کرده است. با ماسه های نرم و زیبا و آب شفاف کریستالی، بلافاصله خواهید دید که چرا ساحل اینقدر محبوب است. در زیر سایه درختان بزرگ، رستوران‌های مختلفی را خواهید دید که غذاهای محبوب تایلندی می‌فروشند. همچنین فروشگاه‌های سوغاتی مختلفی که اقلام جدید محلی و همچنین لباس‌های ساحلی و شناور می‌فروشند.

3. ساحل نای هارن

 به نقطه دید کارون بروید

درست در جنوب ساحل کاتا نوی، نقطه دید کارون قرار دارد، این منظره محبوب ترین منطقه در پوکت است و به طور معمول روزانه مملو از گردشگران است. این منظره در یک جهت به دریای آندامان و جهت دیگر به سه سواحل ساحلی غربی در سمت دیگر جزیره می‌نگرد.

به خرید در بازار شبانه آخر هفته شهر پوکت بروید

مردم محلی آن را به نام بازار ناکا می‌شناسند و در فاصله کمی از شهر پوکت قرار دارد و بازاری شبانه است که شبیه به آن وجود ندارد. همه چیز برای خرید وجود دارد مانند میوه ها، حیوانات و لباس. اگر شما نیز خواهان تجربه‌ کردن این بخش از تفریحات پوکت هستید با مراجعه به این صفحه و اقدام جهت اخذ ویزای تایلند از شرایط و مراحل دریافت آن مطلع شوید.

  Tiger Kingdom را پاتوق کنید

اگر تا به حال می‌خواستید به یک ببر نزدیک شوید و نتوانسته‌اید، این مکانی است که می توانید این کار را انجام دهید، ببرها معمولاً در حدود ساعت 19:00 غذا می‌خورند، اما برای جلوگیری از شلوغی، وقتی اولین چیزی را باز می‌کنند، ارزش دیدن دارد. اگر گرسنه باشید، این منطقه دو رستوران در سایت دارد که یکی از آنها به شما امکان می‌دهد به ببرها نگاه کنید.

در یک کلاس آشپزی تایلندی یاد بگیرید

پوکت مکان‌های بسیار زیادی دارد که کلاس‌های آشپزی را ارائه می‌دهند که مطمئناً ارزش آن را دارد که تا زمانی که آنجا هستید، درس بخوانید. متوجه خواهید شد که بسیاری از غذاهای محلی که در تایلند می خورید با غذاهایی که در کشور بومی خود می خورید متفاوت است. با شرکت در کلاس، در مورد مواد تشکیل دهنده و همچنین مهارت های مفید برای ادامه آشپزی پس از بازگشت به خانه یاد خواهید گرفت. بسیاری از مکان ها بسته های صبح، بعدازظهر یا تمام روز را ارائه می دهند و شما همیشه می توانید آنچه را که پخته‌اید بخورید.

یک شب را در خیابان بنگلا بگذرانید

وقتی خورشید غروب می کند، جاده Bangla به روی ترافیک بسته می‌شود و جاده زنده خواهد شد. معمولاً سرگرمی‌های خیابانی هستند که به دنبال شما هستند تا در ازای سرگرمی‌های چند دقیقه‌ای از پول نقدی که به سختی به دست آورده‌اید جدا شوید و همچنین تبلیغاتی که سعی می‌کنند شما را به نمایش‌های پینگ پنگ یا خیاط‌فروشی‌هایشان ببرند. وقتی در خیابان کار می‌کنید، جوی مثبت فضا را پر می‌کند، همه دختران آبجو و صاحبان رستوران‌ها برای کسب‌وکار شما رقابت می‌کنند تا قیمت‌ها را پایین نگه دارند و سرگرمی را هرگز پایان ندهند.

یک شب را در خیابان بنگلا بگذرانید

بازدید از جزیره پوکت با تور پوکت!

چنانچه شما نیز قصد سفر به جزیره‌ی زیبای پوکت را دارید می‌توانید با تور پوکت به این مقصد سفر کنید.

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.