تور آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی

با توجه به نیازهای مسافران عزیز، تورهای گوناگونی برای آفریقای جنوبی برنامه‌ریزی کرده‌ایم. از این میان می‌توانید مناسب‌ترین را بررسی و انتخاب کنید

تور آفریقای جنوبی تور ویژه برگزیده 1894
  • آفریقای جنوبی
  • 9 شب و 10 روز
  • ظرفیت دارد
2690دلار + 46,000,000 تومان
مشاهده تور
تور آفریقای جنوبی 1403 تور ویژه برگزیده 3276
  • آفریقای جنوبی
  • 11 روز و 10 شب
  • ظرفیت دارد
2,690 دلار + 62,000,000 تومان
مشاهده تور
تور ویژه پاییز آفریقای جنوبی تور ویژه برگزیده 1903
  • آفریقای جنوبی
  • 10 شب و 11 روز
  • ظرفیت دارد
به زودی
مشاهده تور
بهار
مارس تا ژوئن
در فصل بهار بارش کاهش می‌یابد و دما افزایش می‌یابد. در سردترین حالت هوا تا 18 درجه سانتیگراد است. در این زمان هر دو اقیانوس اطلس و هند بیش از حد برای شنا سرد هستند. ماه اردیبهشت هوا گرمتر می‌شود. در این فصل همه جا پر از شکوفه است. و به طور کلی می‌توان گفت زمان بسیار خوبی برای تور جمهوری آفریقای جنوبی است.
تابستان
ژوئن تا سپتامبر
در تابستان دمای متوسط روز در محدوده بین 26 درجه سانتیگراد است. غرب کشور بارانی می‌شود اما رگبار بعد از ظهر با نیم روز آفتابی همراه است. دمای آب در تابستان 24 درجه سانتیگراد است و می‌توان در این فصل شنا کرد. کسانی که هوای بادی را دوست ندارند تور تابستان افریقیا جنوبی مناسب آنها نیست.
پایـیـز
سپتامبر تا دسامبر
در فصل پاییز آفریقای جنوبی دمای متوسط روز حدود 25 تا 28 درجه سانتیگراد است. آب هنوز برای شنا به اندازه کافی گرم است. در ماه بعد آب خنک می‌شود اما در عوض فصل شکار آغاز می‌شود. در پاییز درجه حرارت به میزان دو درجه کاهش می‌یابد و گاهی اوقات مه رخ می‌دهد. در این ماه باران و ابرهای سنگین وجود دارد. زمان برداشت ذرت، پنبه و نیشکر نیز در پاییز است.
زمستان
دسامبر تا مارس
در فصل زمستان افریقای جنوبی هوا کاملاً غیر قابل پیش‌بینی است و بستگی زیادی به موقعیت مکانی دارد. به عنوان مثال در کیپ تاون میانگین دما حدود 17 درجه است. این فصل فرصتی برای دیدن برف در شهرها و کوه‌ها است. سفر در این فصل فرصتی بی‌نظیر برای دیدن نهنگ‌ها است. در این زمان آنها به ساحل نزدیک می‌شوند و تجربه بی‌نظیری برای گردشگران ایجاد می‌کنند.

چرا توریست‌ها جذب آفریقای جنوبی میشوند؟

بیشتر بازدید کنندگان کشور آفریقای جنوبی را سرزمینی غرق در آفتاب دائمی می‌دانند. این کشور سرزمینی است شامل بیابان‌های خشک و سواحل گرمسیری سرسبز، تا جنگل‌های معتدل و کوه‌های پوشیده از برف. بسته به زمان سفر تقریباً می‌توانید با هر نوع شرایط مختلف آب و هوایی روبرو شوید. برخلاف کشورهای استوایی آفریقا، که سال به دو فصل بارانی و خشک تقسیم شده است، آفریقای جنوبی چهار فصل دارد، تابستان، پاییز، زمستان و بهار. مخصوصا تعطیلات عید می‌تواند این کشور را برای شما دیدنی‌تر و جذاب‌تر کند. تور آفریقای جنوبی نوروز 1403 را از  دست ندهید.

اطلاعات مهم آفریقای جنوبی

  • طول پرواز: حدوداً 11 ساعت
  • واحد پولی: راند
  • زبان رسمی: آفریکانس، انگلیسی
  • پیش شماره: 27+
  • اختلاف ساعت با ایران: 1:30_
  • شماره تماس با اورژانس: 112
  • شماره تماس با آتش نشانی: 112
  • شماره تماس با پلیس: 112
  • مشاوره و رزرو تور

    Tel-Banner
    مشاوره تلفنی

    کارشناسان ما خوشحال می‌شوند که به هر سوال شما پاسخ دهند.

    شماره تماس : 41209000-021

    ساعت 8:30 تا 18:30

    shop-Banner
    مشاوره حضوری

    اگر مشاوره حضوری کمک بهتری به شما می‌کند، با کارشناسان ما هماهنگ کنید تا پارکینگ برای شما رزرو شود.

    shop-Banner
    رزرو تور

    برای رزرو این تور اسم و شماره‌تان را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.


    مدارک لازم برای سفر به آفریقای جنوبی

    • اصل پاسپورت امضاء شده با 7 ماه اعتبار.
    • بلیط رفت و برگشت و واچر هتل
    • معرفی نامه از محل کار به زبان لاتین
    • نامه اشتغال به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان
    • 2 نسخه ترجمه شناسنامه کودکان زیر 18 سال
    • 2 قطعه عکس 4.5*3.5
    • مشخصات فردی اعم از: آدرس محل سکونت (ذکر مدت اقامت) + آدرس محل کار + شماره ثابت و شماره موبایل + ذکر تاریخ ازدواج برای مسافرین متاهل.
    • اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم‌­های خانه­‌دار.
    • ترجمه‌ی شناسنامه‌ها و یا سند ازدواج به همراه نامه به زبان انگلیسی از طرف همسر برای خانم‌های متاهل که به تنهایی سفر می‌کنند.
    • اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضاء بانک فقط به زبان انگلیسی، مانده حداقل 500,000,000 ریال به ازای هر نفر، گواهی حساب بانکی حداکثر 5 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت صادر شود و سایز پرینت بانکی به صورت A4 باشد، حساب‌های جاری: کارکرد سه ماهه اخیر به زبان انگلیسی گواهی تمکن به زبان انگلیسی برای سپرده‌های بانکی به همراه گردش سه ماهه سود به زبان انگلیسی از طرف بانک، همراه با مهر شعبه و امضاء بانک.
    • با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر درخواست گردد که تهیه و ارائه آن‌ها جهت اخذ ویزا الزامی است.

    معرفی آفریقای جنوبی

    آفریقای جنوبی همیشه یکی از زیباترین مکان‌های کره زمین بوده است. کشوری است که تقریباً جذابیت‌های بی‌شماری دارد زیرا تنوع مناظر و فعالیت‌ها در اینجا بی حد و حصر است. مناطق مختلف آب و هوایی در جمهوری آفریقای جنوبی وجود دارد: بیابان‌ها، مکان‌هایی با آب و هوای مدیترانه‌ای و حتی نیمه گرمسیری. در تور آفریقای جنوبی سافاری و گشت هلیکوپتر را تجربه خواهید کرد.

    دقت داشته باشید به دلیل قرارگیری کشور آفریقای جنوبی در نیم کره جنوبی، فصل‌ها با آنچه در کشور ما هستند متفاوت خواهد بود. بنابراین در هنگام انتخاب زمان برای خرید تور آفریقای جنوبی به این مساله دقت کنید.

     

    چرا آفریقای جنوبی یک مقصد مسافرتی محبوب است؟


    آفریقای جنوبی(تور آفریقاجنوبی ) بدون شک یک کشور بسیار متفاوت برای گشت و گذار و تفریح است، از شهرها گرفته تا سواحل و فرهنگ های آن. اما دقیقا چه چیزی باعث محبوبیت آن در بین گردشگران شده است؟ یکی از دلایل این محبوبیت این است که در تور آفریقای جنوبی شما می توانید   انواع فعالیت های غیرمعمول و هیجان انگیزی را انجام دهید ،که شما را مجذوب می کند تا در اسرع وقت  تور آفریقای جنوبی را رزرو کنید. یکی از جاذبه های منحصر به فرد تور آفریقای  جنوبی کوه Table می باشد که  یک پدیده طبیعی خیره کننده  است که باید حداقل یک بار در طول زندگی خود از آن بازدید کنید. خوشبختانه لازم نیست خود را به تحسین زیبایی آن از راه دور محدود کنید. زیرا می توانید با یک راهنما از کوه بالا بروید یا یک صندلی در تله کابین رزرو کنید تا از نزدیک با گیاهان متنوع  این کوه آشنا شوید.

    هر دو گزینه به یک اندازه فوق العاده هستند. باغ گیاه شناسی ملی Kirstenbosch یکی دیگر از گزینه هایی است که می توانید در تور آفریقای جنوبی از آن دیدن فرمایید . این باغ  یک ذخیره‌گاه طبیعی خیره‌کننده ، با چشم‌اندازی از کوه‌ها، مسیرهای پیاده‌روی و گونه‌های گیاهی غیرمعمول است. ممکن است جزیره روبن را که اغلب جزیره سیل نامیده می شود، به عنوان مقصد سفر یک روزه تجربه کنید. آبشار خیره‌کننده و عظیم Augrabies در یک پارک ملی وجود دارد، و همچنین سنت لوسیا، شهر کوچکی که به‌خاطر اسب آبی‌هایش معروف است که در خیابان‌ها پرسه می‌زنند و شما میتوانید تجربه راندن قایق را در این سفر تجربه کنید .

    یکی دیگر از جاذبه های تور آفریقای جنوبی پارک ملی معروف کروگر، اولین پارک ملی در آفریقای جنوبی است که جمعیت قابل توجهی از هر یک از پنج گونه بزرگ را در خود جای داده است. در آفریقای جنوبی، تعداد زیادی پارک ملی و مناطق طبیعی نفس گیر برای کشف وجود دارد. که شما با استفاده از تور آفریقای جنوبی سپند پرواز گلچینی از بهترین تور های شهری را خواهید داشت . تا تجربه خاطره اتگیزی از سفر را داشته باشید . 

    موزه ها و بناهای تاریخی تور آفریقای جنوبی 

    نه تنها آفریقای جنوبی به خاطر شگفتی های طبیعی خود مشهور است، بلکه مکان های متعددی برای دیدن وجود دارد که گذشته غنی و شگفت انگیز این کشور را برجسته می کند. احتمالاً از نلسون ماندلا، مرد شگفت انگیزی که رئیس جمهور آفریقای جنوبی  شد و به آپارتاید پایان داد، شنیده اید . برای ارج نهادن به  این شخص موزه آپارتاید آفریقای جنوبی، که تاریخچه سیستم آپارتاید قرن بیستم این کشور را روایت می کند. تاسیس گردید . 
    بناهای تاریخی متعددی در دسترس بازدیدکنندگان برای مشاهده و آشنایی با گذشته، گذشته و حال آفریقای جنوبی است. تاریخ ما بدون شک چیزی فراتر از آپارتاید است. قلعه امید خوب یک قلعه بزرگ و استعماری متعلق به قرن هفدهم است که در حال حاضر به عنوان یک ملک تاریخی استانی شناخته می شود. غارهای کانگو شبکه ای از غارهای باستانی هستند که سازندهای عظیم معدنی را در خود جای داده اند. علاوه بر این، بنای یادبود Voortrekker وجود دارد که ورود پیشگامان آفریقایی در سال 1830 را گرامی می دارد. ساختمان‌های تاریخی و موزه‌های بیشتری وجود دارند که مکان‌های فوق‌العاده‌ای برای بازدید و بازگویی گذشته آفریقای جنوبی هستند.

    ساکنان شهرها سبک زندگی شهری خارق العاده آفریقای جنوبی و جاذبه های دیدنی را می ستایند. ساحل ویکتوریا و آلفرد در کیپ تاون، یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری خارجی است. اول از همه، کسانی که قصد خرید دارند  با دیدن مرکز خرید عظیم در واترفرانت شگفت زده خواهند شد. در کنار آن، رستوران‌های مجلل و بازارهای غذا وجود دارد که نمی‌خواهید آنها را ترک کنید. ناگفته نماند تمام جاذبه ها، مانند گشت و گذار با قایق، موزه ها، و یک آکواریوم محلی شگفت انگیز، و همچنین تورهای پیاده روی تاریخی. یک یا دو نمایش همیشه برای لذت بردن در دسترس است، از گروه‌های موسیقی گرفته تا کلوپ‌های کمدی. در مرحله بعد، تعداد زیادی از گزینه های اقامتی شگفت انگیز وجود دارد، که میتوانید در تور آفرقای جنوبی از آن استفاده نمایید .

    درون و فراتر از تور آفریقای جنوبی

    یکی از مقاصد مناسب برای خانواده که نباید از دست بدهید، شهر صخره‌های طلایی ژوهانسبورگ است که دارای بیش از 40 سواری و ترن هوایی هیجان‌انگیز، تاریخچه تعاملی استخراج طلا و یک تئاتر 4 بعدی است. یک مکان شناخته شده برای بانجی جامپینگ در کشور. پل بلوکرانس است. شما واقعاً باید تعداد زیادی مکان و استراحتگاه سرگرم کننده دیگر را کشف کنید. شهر سان یکی از شناخته شده ترین هاست. تفرجگاهی نفیس با طیف گسترده ای از غذاخوری ها و بارها، پارک های آبی، و مناطق شنا می باشد .

    زبان ها در آفریقای جنوبی

     تنوع فرهنگی یکی از بزرگترین دارایی ها و شناخته شده ترین ویژگی های آفریقای جنوبی است. به هر حال بی دلیل به آن «ملت رنگین کمان» نمی گویند. آفریقای جنوبی با هشت زبان شناخته شده دیگر و یازده زبان رسمی، دارای جمعیتی دو زبانه متشکل از افراد بومی و ساکنان است. قبایل خویخوی و سان که بومی آفریقای جنوبی هستند و به خاطر نقاشی های غار نفیس خود مشهور هستند، سرچشمه فرهنگ های باستانی هستند. سانها که به آنها "بوشمن" نیز گفته می شود، علوفه جویان و شکارچیان استثنایی بودند. آنها فرهنگ مشابهی نداشتند. به عنوان مثال، هنوز گویش های زولو، خوسا، سوتو، ندبله، شانگان و وندا در سراسر آفریقای جنوبی وجود دارد.
    مشاهده این فرهنگ های متمایز از طریق شیوه زندگی پر جنب و جوش و جذاب آنها یک جاذبه توریستی است. خانه‌ها، لباس‌ها، جواهرات، سرامیک‌ها، هنر و صنایع دستی و فعالیت‌های فرهنگی در حومه شهر، همه نشان‌دهنده شیوه زندگی منحصربه‌فرد آنهاست. بسیاری از فرهنگ هایی که اکنون در آفریقای جنوبی وجود دارد توسط مهاجران خارجی در آنجا معرفی شده اند. مهاجران هلندی، فرانسوی هوگنوت، بریتانیایی و آلمانی توسط استعمارگران اروپایی آورده شدند. قدرتمندترین آنها هلندی است. پس از تبدیل شدن به زبان رسمی اروپا، هلندی به تدریج به زبان آفریکانسی تبدیل شد که در حال حاضر در کلاس های درس آفریقای جنوبی تدریس می شود.

    توسعه در آفریقای جنوبی

    با رشد آفریقای جنوبی و نیاز به کار بیشتر، بردگان از ماداگاسکار، شرق آفریقا، هند شرقی، هند و چین وارد شدند. کوازولو ناتال، که هنوز هم خانه اکثریت هندی هاست، زمانی محل زندگی بردگان هندی بود که در تجارت شکر کار می کردند. بازار هند در دوربان بهترین مکان برای کشف فرهنگ است. آفریقای جنوبی اکنون کشوری است که از نظر فرهنگی متنوع است، زیرا همه فرهنگ ها توانسته اند زبان ها و شیوه های زندگی خود را حفظ کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسیاری از فرهنگ های غیر آفریقای جنوبی، از کیپ مالایی در کیپ تاون و محله چینی ها در ژوهانسبورگ دیدن کنید.

    احتمالاً تعجب نخواهید کرد که خوانندگان پس از خواندن این مطلب از آفریقای جنوبی علاقه مند به سفر به این کشور شده اند . احتمالاً شما نیز عاشق آن خواهید شد. اگر علاقه مند به سفر به این کشور هستید تور آفریقای جنوبی نوروز 1403  سپند پرواز  را از  دست ندهید .

    جاذبه های ناتال کوازولو در تور آفریقای جنوبی 

    توصیه می شود حداقل یک بار در طول زندگی خود از کوازولو ناتال، استان ساحلی آفریقای جنوبی دیدن کنید. این مقصد توریستی محبوب به خاطر سواحل، کوه‌ها  شناخته شده است. دوربان، یک شهر بندری بزرگ با تأثیرات هندی و یک مقصد محبوب موج سواری، احتمالاً محبوب ترین جاذبه گردشگری در کوازولو-ناتال است. سواحل گرم، سافاری، و باغ های گیاه شناسی در آنجا منتظر شما هستند.
    جاذبه ها و مکان های زیادی در دوربان وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید. از جمله پارک های دوست داشتنی و مناطق طبیعی. قدیمی ترین موسسه عمومی در دوربان باغ گیاه شناسی است. پارک پرندگان رودخانه Umgeni، یک مرکز پرندگان عجیب و غریب قابل توجه است که میزبان رویدادهای آموزشی و نمایش است. دره بهشت، مکانی خیره کننده با آبشار و مسیرهای پیاده روی وجود دارد. 76 هکتار از یک سیستم مصب طبیعی توسط ذخیره گاه طبیعی بیچ وود مانگرو محافظت می شود که در سال 1977 تأسیس شد. قدیمی ترین ذخیره گاه طبیعی در دوربان، ذخیره گاه طبیعی بلوف نام دارد. ذخایر طبیعی زیر نیز موجود است: دره کبوتر، بوش برمن، آلمان جدید، پالمیت، پارک شمالی و ویرجینیا بوش. این فقط به دوربان محدود می شود!
    اگر از طرفداران زیاد فضای باز نیستید، نباید نگران باشید. جاذبه های بسیار بیشتری در دوربان وجود دارد، حداقل برخی از آنها کنجکاوی شما را تحریک می کند. نقاط دیدنی تاریخی در دوربان وجود دارد که تاریخ طولانی استان و شهر را به تفصیل شرح می دهد. موزه دریایی پورت ناتال وجود دارد که نمایش هایی از اکتشافات اولیه و اهمیت دریایی در این منطقه دارد. موزه علوم طبیعی دوربان یکی از مقصدهایی است که حتما باید از آن دیدن کنید. موزه Kwa Muhle تاریخ، آداب و رسوم و مبارزات دوربان و ساکنان آن را گرامی می دارد. در صورتی که این گزینه‌ها کافی نبود، موزه قدیمی دادگاه، مرکز هولوکاست دوربان و موزه تاریخ محلی نیز وجود دارد.
    زمانی که زیبایی های طبیعی دوربان را دیدید و از تاریخچه آن مطلع شدید، وقت آن است که در شهر کمی تفریح ​​و سرگرمی داشته باشید. خانواده را به uShaka Marine World بیاورید تا از آکواریوم کنار آب و پارک آبی دیدن کنید که غواصی در قفس کوسه را ارائه می دهد. باغ وحش پارک میچل دارای مجموعه ای از حیوانات کوچک به اضافه یک پرنده، زمین بازی، باغ چای و امکانات دیگر است. در محوطه ورزشی کینگز پارک، استادیوم کینگز پارک قرار دارد. مینی تاون دارای یک فروشگاه اسنک و یک مدل شهر و سایر مکان های معروف در مقیاس 1:24 است.

     

    رزرو تور آفریقای جنوبی

    اگر با خواندن مطالب بالا علاقه مند به سفر به آفریقای جنوبی شدید ، ما تور آفریقای جنوبی را برای شما فراهم اورده ایم .فقط کافیست با کارشناسان فروش مجموعه سپند پرواز در ارتباط باشید .

    پارک ملی کروگر

    پارک ملی کروگر یکی از بهترین مکان‌های دیدنی در آفریقای جنوبی است. اگر دوستدار حیات‌وحش هستید، قطعاً این پارک معروف باید در برنامه سفر شما به آفریقای جنوبی باشد. این پارک حدود 3.5 تا 4.5 ساعت رانندگی از ژوهانسبورگ فاصله دارد و به بازدیدکنندگان فرصت دیدن: شیر، پلنگ، بوفالو، فیل و کرگدن و همچنین تنوع حیرت‌انگیز سایر حیوانات وحشی را می‌دهد.

    پارک ملی کروگر
    کیپ تاون

    کیپ تاون

    کیپ تاون، آفریقای جنوبی یکی از نفسگیرترین شهرها است. یکی از مهمترین کارهایی که میتوان در کیپ تاون انجام داد بازدید از Table Mountain، قلهای صاف است که در بالای شهر قرار دارد. برای تماشای یک نمای کلی دیدنی و جذاب، به سمت قله بروید یا از تله کابین استفاده کنید.

    استلنبوش

    استلنبوش یکی از زیباترین شهرهای آفریقای جنوبی است. مزارع، درختان بلوط قدیمی و خانه‌های سفید هلندی، یکی از بهترین شهرهای حفظ شده از گذشته است.

    استلنبوش

    نظرات

    نام و نام خانوادگی
    شماره تماس

    با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

    .