Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

معرفی بهترین هتل‌های لوکس در دبی

زمانی که نام دبی به گوش می‌سد، اولین چیزی به ذهن خطور می‌کند زرق و برق و همچنین تجملات این کشور است. دبی، دارای بلندترین ساختمان‌های جهان، بزرگترین مراکز خرید، مجموعه‌ای از رستوران‌ها و هتل‌های خوب می‌باشد که این روزها زبان‌زد خاص و عام قرار گرفته است.همچنین دبی هتل‌های زیادی را به نسبت مقدار بودجه برای تمام مسافرین درنظر گرفته است.این راهنما به معرفی بهترین هتل‌های لوکس در دبی پرداخته‌ و شما را با ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌کند. 

در اینجا لیستی از بهترین هتل‌های لوکس در دبی برای شما درنظر گرفته شده است وجود دارد که در نوع خود بهترین هستند. این هتل‌ها بهترین امکانات تفریحی و سرگرمی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند و دارای بهترین غذاها و رستوارن‌ها می‌باشند.

پارک هایت دبی Park Hyatt Dubai

فضای جذاب آرامش بخش این منطقه به محبوبیت آن اضافه کرده است. نماهای عالی این هتل که در ساحل نهر دبی واقع شده، دارای یک تالاب 100 متری است که به یک ساحل شنی خصوصی زیبا می‌رسد. این هتل همچنین دارای یک استخر 25 متری است که در میان درختان نخل قرار دارد. این استراحتگاه مجلل دارای غذاخوری‌های کلاس جهانی از جمله رستوران Noepe است که غذاهای دریایی سرو می‌کند. مناظر چشم نواز پانوراما و آشپزخانه تایلندی که غذاهای اصیل تایلندی تهیه شده توسط آشپزهای بومی در سه آشپزخانه روباز ارائه می‌دهد از دیگر ویژگی‌های این مکان است. در این هتل می‌توانید از طیف گسترده‌ای از تفریحات از جمله ماساژهای مجلل صورت برای جوان‌سازی و تشریفات منحصر به فرد در مرکز آبگرم در محل لذت ببرید.

پارک هایت دبی Park Hyatt Dubai

 

رتبه‌بندی هتل: 9.2 (عالی) اتاق‌ها: 223 ستاره: 5  

One&Only Royal Mirage Resort Dubai در ساحل جمیرا

فضای زیبا و آرامش‌بخش که در انتخاب بسیاری از زوجین است. این استراحتگاه لوکس دارای 1 کیلومتر ساحل و 65 هکتار باغ سرسبز است. از این مکان تا پارک آبی Aquaventure ده دقیقه و تا مرکز خرید امارات  20 دقیقه فاصله دارید.

One&Only Royal Mirage Resort Dubai در ساحل جمیرا

 

رتبه‌بندی هتل: 9 (عالی) اتاق‌ها: 451 ستاره: 5

Mandarin Oriental Jumeira

طراحی داخلی بسیار زیبا. که در سال 2018 افتتاح شد. Mandarin Oriental Jumeira  دبی 5 استخر روباز و مرکز تناسب اندام و دسترسی مستقیم به ساحل دارد. این هتل در منطقه جمیرا واقع شده است و در 250 متری Mercato Mall ، 2.6 کیلومتری The Village Mall و 3.1 کیلومتری City Walk Mall واقع شده است.

Mandarin Oriental Jumeira

 

رتبه‌بندی هتل: 9.3 (عالی) اتاق‌ها: 256 ستاره: 5 

Atlantis The Palm

هتل 5 ستاره آتلانتیس که در جزیره Palm Jumeirah دبی واقع شده دارای یک ساحل شنی اختصاصی است، و مناظر خیره کننده‌ای از خلیج عربستان را ارائه می‌دهد. این هتل یک آکواریوم زیر آب دارد و دسترسی رایگان به پارک آبی Aquaventure و آکواریوم Lost Chambers را فراهم می‌کند.

Atlantis The Palm

رتبه‌بندی هتل: 8.8 (خیلی خوب) اتاقها: 1813 ستاره: 5 

Burj Al Arab Jumeirah برج العرب جمیرا

 برج العرب جمیرا دارای سوئیت‌های مشرف به دریا، 9 رستوران و یک مرکز آبگرم کامل است. میهمانان می‌توانند با راننده رولزرویس یا با سرویس انتقال هلی‌کوپتر اختصاصی به این هتل بروند. تراس دارای دو استخر شنا، 32 کابین لوکس، یک رستوران و یک بار است.

Burj Al Arab Jumeirah برج العرب جمیرا

 

رتبه‌بندی هتل: 9 (عالی) اتاق: 201 ستاره: 5 

Grand Plaza Mövenpick

Grand Plaza Mövenpick دبی در 1.9 کیلومتری ساحل Sufouh واقع شده است و از امکانات اقامتی با رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام برخوردار است. این هتل 5 ستاره وای فای رایگان و بار دارد.

Grand Plaza Mövenpick

رتبه‌بندی هتل: 9.2 (عالی) اتاق: 235 ستاره: 5

Jumeirah Al Qasr

هتل 5 ستاره جمیرا القصر محوطه‌ای بسیار زیبا با آبراه‌هایی به سبک کانال، اتاق‌هایی با بالکن اختصاصی مبله و یک رستوران غذاهای دریایی معلق در خلیج عرب دارد. اتاق‌های بزرگ جمیرا القصر مشرف به خلیج عربستان یا محوطه هتل هستند.

Jumeirah Al Qasr

 

رتبه‌بندی هتل: 9.1 (عالی) اتاق: 292 ستاره: 5

Address Downtown

Adres Downtown با ارتفاع 302 متری، یک مکان دیدنی واقعی لوکس است که در مرکز شهر دبی واقع شده است. هتل از طریق پل ارتباطی مستقیماً به مرکز خرید دبی (بزرگترین مرکز خرید جهان) راه دارد.

Address Downtown

 

رتبه‌بندی هتل: 8.9 (افسانه) اتاق: 196 ستاره: 5 

Four Season Resort Dubai در ساحل جمیرا

Four Seasons Resort Dubai در ساحل Jumeirah قرار گرفته است یک استراحتگاه 5 ستاره لوکس است که دارای WiFi رایگان در همه مناطق، یک ساحل اختصاصی، 2 استخر روباز و یک اسپای مجلل است. استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام پیشرفته نیز در دسترس میهمانان قرار دارد.

Four Season Resort Dubai در ساحل جمیرا

 

رتبه‌بندی هتل: 9.2 (عالی) اتاق: 237 ستاره: 5 

Grand Hyatt Dubai

Grand Hyatt Dubai در نزدیکی جاده شیخ زاید شلوغ واقع شده است و دارای باغ های زیبا با 3 استخر روباز و 1 استخر داخلی است و 13 مکان ناهار خوری و سرگرمی دارد. در طول اقامت خود  در این هتل می‌توانید از خدمات درمانی و اسپا نیز بهره مند شوید. حمام لوکس مرمر شامل وان آبگرم، روپوش و لوازم بهداشتی اختصاصی است.

Grand Hyatt Dubai

 

رتبه‌بندی هتل: 8.9 (بسیار خوب) اتاق: 682 ستاره: 5 

معرفی11 رستوران لوکس در دبی، جایی که تمام مسافران حداقل برای یک بار رفته اند!

SLS Dubai Hotel & Residences

SLS Dubai Hotel & Residences در دبی و در 2 کیلومتری دبی مال واقع شده است و دارای رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام می‌باشد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به میز 24 ساعته و خدمات اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد.

SLS Dubai Hotel & Residences

 

رتبه‌بندی هتل: 8.6 (بسیار عالی) اتاق: 575 ستاره: 5 

Rixos The Palm Hotel & Suites

Rixos The Palm Dubai که در حاشیه نخل جمیرا واقع شده است، یک تفریحگاه ساحلی چند منظوره لوکس است که منظره‌ای پانوراما از آب‌های نیلگون خلیج عربستان، چشم‌انداز درخشان دبی مارینا و بناهای برجسته دبی را ارائه می‌دهد. این هتل دارای یک استخر بسیار زیبا و Rixos Anjana SPA است که طیف گسترده‌ای از درمان‌ها را به میهمانان ارائه می‌دهد.

Rixos The Palm Hotel & Suites

 

رتبه‌بندی هتل: 8.8 (افسانه) اتاق: 283 ستاره: 5 

دبی شهر امکانات بی پایان!

همانطور که گفته شد دبی شهر امکانات بی‌پایان و مقصد برای طرفداران هتل‌های لوکس در سراسر جهان است. این کشور دارای آسمان‌های جذاب، بهترین هتل‌های لوکس،مراکز خرید غول پیکر، تورهای کویری و... است.این راهنما به توضیح هریک از این موارد و معرفی بهترین هتل‌های لوکس در دبی پرداخت.حال این شما هستید که تصمیم می‌گیرید کدام یک از این هتل‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید.با تور دبی بهترین لحظات برای شما  رقم خواهد خورد.

مقاله پیشنهادی

چگونه ویزای دبی بگیریم؟

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.