Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

هیجان‌انگیز‌ترین فعالیت‌ها در پوکت

از تجربه زیپ لاین در جنگل گرفته تا پاراگلایدر بر فراز دریا، هیچ کمبودی در فعالیت‌های هیجان‌انگیز در فضای باز پوکت برای همه طبیعت‌گردان وجود ندارد. آیا آماده هستید که هیجان‌انگیز‌ترین فعالیت‌ها در پوکت را بشناسید؟

Jungle Bungee Jump

در بالای تالاب طبیعی که توسط جنگل‌های بارانی استوایی احاطه شده است فریاد بزنید. پرش بانجی در جنگل کاتو ترکیبی عالی از مناظر زیبا و هیجان را به ارمغان می‌آورد.

اسکی روی آب

چه در این ورزش مبتدی باشید و چه خبره، اسکی روی آب یک فعالیت مفرح است که روح ماجراجوی شما را زنده نگه می‌دارد. اپراتورهای پوکت همه چیزهایی را که برای گذراندن اوقاتی عالی از مبتدی تا متوسط نیاز دارید، در اختیار دارند.

زیپ لاین

یک زیپ لاین در پوکت ترکیبی هیجان انگیز از آدرنالین و زیبایی طبیعت را با هم ترکیب می‌کند. این فعالیت مهیج به شما امکان می‌دهد بر فراز سایه‌بان جنگل‌های بارانی اوج بگیرید و مناظر فوق‌العاده‌ای را ببینید که تا دریای آندامان کشیده شده‌اند. اگر شما نیز خواهان تجربه‌ کردن این بخش از تفریحات پوکت هستید با مراجعه به این صفحه و اقدام جهت اخذ ویزای تایلند از شرایط و مراحل دریافت آن مطلع شوید.

Whitewater Rafting

اگرچه هیچ رودخانه بزرگی در پوکت وجود ندارد، اما استان Phang Nga در نزدیکی آن مکان های خوبی برای لذت بردن از این ورزش را فراهم می کند. محبوب ترین سفر رفتینگ در آب های سفید در جریان Khlong Song Phraek در پناهگاه حیات وحش Ton Pariwat انجام می‌شود، جایی که رودخانه با چند تخته سنگ کاملاً باریک است. رپیدها در کلاس 2 و 3 درجه بندی می شوند. رفتینگ در آب های سفید در فانگ نگا در تمام طول سال در دسترس است، اگرچه فصل بارانی از ماه می تا اکتبر، بهترین زمان برای رفتن است.

قایق رانی در غار دریایی

خلیج فانگ نگا که به‌خاطر کارست‌های آهکی که از دریا بیرون زده، غارهای متعدد و آب‌های سبز زمردی درخشان، معروف است، برای یافتن هیجان و آرامش در سفر در مناظر دیدنی و دریای عجیب و غریب در ساحل شرقی پوکت، ایده‌آل است.

پاراگلایدر بر فراز ساحل جنوبی

اگر از ارتفاع نمی ترسید، صدها فوت بالاتر از دریای آندامان بر فراز سواحل جنوبی باید یکی از هیجان انگیزترین فعالیت های فضای باز در پوکت باشد. از مناظر خیره کننده سواحل نای هارن و یانویی از آسمان لذت ببرید. مناظر باشکوه و جریان های باد در جنوب پوکت برای پاراگلایدر با مربی حرفه ای شما عالی است.

کایاک سواری را در خلیج فانگ نگا تجربه کنید

یک سفر یک روزه کایاک سواری در خلیج فانگ نگا را انتخاب کنید که شما را به "Hongs" (غارهای اسرارآمیز درون جزایر)، با امکانات شبانه روزی در برخی از خانه های ییلاقی واقع در جزایر مختلف، هدایت می‌کند. تجربه ای عالی برای دور شدن از جمعیت توریستی و فرار به مکان‌های منحصر به فردی که فقط می‌توانید در پوکت ببینید.

موج سواری پوکت در ساحل کاتا

ساحل کاتا بهشت روی زمین است. واقع در جنوب ساحل کارون، هر فردی که از آن بازدید می‌کند عاشق ماسه‌های تمیز و آب های شفاف آن می‌شود. محیطی ایده آل برای موج سواری، غواصی و استراحت با دوستان و خانواده به حساب می‌آید. اگر مبتدی هستید، می‌توانید با یک مربی حرفه‌ای کلاس های موج سواری مشورت کنید.

به یک سفر یک روزه ماهیگیری در دریای آندامان بروید

اگر عاشق ماهیگیری هستید، حتما در پوکت به آن نیاز دارید! در دریای آندامان، می‌توانید تعدادی از بزرگترین ماهی‌هایی را که تا به حال دیده‌اید، صید کنید. ماهیگیران حرفه ای تجهیزات را به شما قرض می‌دهند و نکات ارزشمندی را برای گرفتن ماهی به شما منتقل می‌کنند.

غواصی کنید و جزایر جذاب Similan را در زیر آب کشف کنید

جزایر سیمیلان احتمالاً بهترین نقاط غواصی در تایلند را دارند. برای کشف حیات دریایی گسترده که از هزاران حیوان زیبا، صخره‌های مرجانی و دره‌های عمیق صخره‌ای تشکیل شده است، نقاط زیر آبی مانند سر فیل یا شرق عدن را کاوش کنید.

در جزایر راچا غواصی کنید

جزایر راچا واقع در جنوب پوکت، بهشت روی زمین هستند. آب کریستالی آبی برای غواصی و شن های نرم و گرم برای استراحت مناسب است. این جزیره با ترانسفر قایق‌های تندرو قابل دسترسی است که در حال حاضر یک تجربه عالی برای زندگی در پوکت است.

از بودای بزرگ دیدن کنید

در بالای تپه‌های ناکرد، واقع در شمال غربی دایره چالونگ، بودای بزرگ، بنای تاریخی بسیار شناخته شده و پرستش شده در جزیره قرار دارد. مجسمه 45 متری هنوز در دست ساخت است، اما ارزش دیدن را دارد. این نقطه فضایی بسیار آرام دارد و منظره 360 درجه ای از جزیره را ارائه می‌دهد.

نبرد چشمگیر موی تای را در استادیوم بوکس بنگلا تماشا کنید

کمک به مبارزه واقعی موی تای در استادیوم بوکس Bangla Patong، در پوکت. هنر رزمی شدیدی را که مشت، آرنج، زانو و پاها را ترکیب می‌کند، کشف کنید. این ورزشگاه رویدادهای زیادی را با مردان و زنانی که از سراسر جهان می‌آیند تا در مبارزات وحشیانه با یکدیگر روبرو شوند، ترتیب می‌دهد.

در بازار چیلوا قدم بزنید

این رویداد که به نام بازار شبانه در شهر پوکت نیز شناخته می‌شود، حدود ساعت 4 بعدازظهر زمانی که مردم محلی غرفه‌های خود را برای فروش لباس، لوازم جانبی، غذا، و سایر اقلام مهم باز می‌کنند، آغاز می‌شود.

اگرچه بازار بیشتر برای افراد محلی هدف قرار گرفته است، اما هنوز هم می‌توانید از غذاهای عالی در آنجا لذت ببرید و به کنسرت هایی که در آمفی تئاتر مرکزی برگزار می‌شود بروید. این مکان حال و هوای خوبی دارد، ایده آل برای غوطه ور شدن در فرهنگ تایلندی.

از دهکده شناور خیره کننده Koh Panyee دیدن کنید

Koh Panyee یک دهکده ماهیگیر باورنکردنی است که بر روی پایه‌ها ساخته شده است. با اینکه شبیه یک روستای سنتی کوچک به نظر می‌رسد، اما امکانات زیادی مانند رستوران و حتی اینترنت دارد. مردم محلی بسیار استقبال می‌کنند و با افتخار شما را به تور زادگاهشان می رسانند. آن‌ها پیوند محکمی با فوتبال دارند، بنابراین می‌توانید یک استادیوم فوتبال شناور را نیز در آنجا ببینید. بچه ها را برای مسابقه به چالش بکشید، آنها آن را دوست خواهند داشت! توجه داشته باشید که این روستا یک روستای سنتی مسلمانان است، بنابراین زنان نباید لباس هایی بپوشند که بدن آنها را بیش از حد در معرض دید قرار دهد.

در تپه میمون ها با میمون ها بازی کنید

بیایید و آن میمون‌های کوچک زیبا را در بزرگترین زمین بازی آنها در جزیره تحسین کنید. اگرچه آنها ملایم هستند، اما برای جلوگیری از ترساندن آنها، دستورالعمل ها را دنبال کنید. علاوه بر میمون ها، این منطقه برای پیاده روی نیز عالی است و مناظر زیادی را ارائه می‌دهد.

انجام فعالیت‌های هیجان انگیز در پوکت

اگر شما نیز از عاشقان هیجان به حساب می‌آیید و لذت‌های این چنینی را در زندگی خود تجربه می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم، با تور پوکت حتی برای چند روز هم که شده از این فعالیت‌ها لذت ببرید. حیف نیست این همه فعالیت هیجان زا باشد و شما از آن غافل باشید؟

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.