Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

با هتل های لوکس اسپانیا شاهانه سفر کنید

در اسپانیا می‌توانید هرلحظه منتظر اتفاقات غیرمنتظرانه باشید،  چه آثار سورئال و هنر نو آنتونی گائودی یا اسکی کردن در پیرنه اسپانیا! برای اقامتی راحت و بدون دردسر نیز می‌توانید به شناسایی هتل های لوکس اسپانیا بپردازید و اقامتی خوش را برای خود و هسفرتان فراهم سازید.اگر امسال قصد سفر به اسپانیا را دارید، می‌توانید از یک خلوتگاه روستایی فوق‌العاده رمانتیک  تا هتل های لوکس اسپانیا را برای اقامت در نظر داشته باشید، در اینجا شما را برای یافتن آن کمک خواهیم کرد. چنانچه می‌خواهید سفر مقرون به صرفه‎تر داشته و به راحت‌ترین شکل ممکن سفر کنید، می‌توانید با تور اسپانیا سفر خود را کاملا بی دردسر و با آرامش شروع کنید.

لیستی از بهترین هتل‌های اسپانیا را در زیر خواهید دید:

هتل ماندرین اورینتال بارسلونا

هتل فوق‌العاده لوکس ماندارین اورینتال  سرانجام پس از بازسازی گسترده افتتاح شد. نمادین‌ترین هتل پایتخت اسپانیا که برای اولین بار در سال 1910 با نام هتل ریتز مادرید افتتاح شد، چندین دهه میزبان خانواده سلطنتی، سیاستمداران، رهبران شرکت‌ها و افراد مشهور بود. طی سه سال گذشته، توسط مالک جدیدش، ماندارین اورینتال، به‌دقت بازسازی شده است؛ و اکنون ظاهری شیک و جدید دارد. این هتل دارای 153 اتاق مجلل (شامل 53 سوئیت) و یک رستوران ناهار خوری عالی است که توسط سرآشپز سه ستاره میشلن نظارت می‌شود.

هتل ماندرین اورینتال بارسلونا

هتل سنت آگوستی؛ اقامت در قلب بارسلون

سنت آگوستی که از سال 1840 باز است، در صومعه ای بازسازی شده در فاصله 150 متری لاس رامبلاس معروف بارسلون واقع شده است. Wi-Fi رایگان و اتاق‌های کاربردی با تهویه مطبوع با تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت ارائه می‌کند.

  • هر اتاق در هتل سنت آگوستی دارای طراحی ساده و مدرن و کفپوش چوبی است. اتاق‌ها دارای گاوصندوق و حمام با لوازم بهداشتی و سشوار هستند. برخی از اتاق ها دارای بالکن خصوصی هستند.
  • Sant Agustí هر روز صبحانه قاره ای را به صورت بوفه سرو می‌کند.
  • در طبقه پایین رایانه‌هایی وجود دارد که مهمانان می‌توانند به صورت رایگان از آنها استفاده کنند. پذیرش نیز به صورت 24 ساعته باز است.
  • این هتل که در میدانی آرام واقع شده است، 2 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو Liceu و بازار La Boqueria فاصله دارد. پلازا کاتالونیا در فاصله 701 متری قرار دارد و انواع اتوبوس و قطار از جمله اتوبوس های مستقیم فرودگاه را ارائه می‌دهد.

هتل سنت آگوستی؛ اقامت در قلب بارسلون

تاگورو فمیلی اند فان

این هتل در منطقه داخلی باشکوه Costa de Adeje، تنها 10 دقیقه پیاده روی از ساحل Fanabe، با مناظر زیبا از جنوب تنریف و جزیره لاگومرا واقع شده است. این مجتمع فوق‌العاده  فضایی آرام و خانوادگی را تضمین می‌کند. 194 آپارتمان آن در 7 بلوک دو طبقه واقع شده‌اند که توسط باغ‌های سرسبز احاطه شده است.  TAGORO · Family & Fun حال و هوای یک روستای کوچک تعطیلات را می‌دهند که همه مهمانان را از لحظه ورود مجذوب خود می‌کند. وسعت و راحتی آپارتمان‌ها و همچنین کارکنان صمیمی و مودب این مکان را به مکانی عالی برای تعطیلات فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند.

راهنمای معرفی کشور اسپانیا، با اسپانیا بیشتر آشنا شوید.

 

تاگورو فمیلی اند فان

هتل NH Collection Barcelona Gran Hotel Calderón

هتل زیبای NH Collection Barcelona Gran Hotel Calderón دارای موقعیت عالی درست در نزدیکی بلوار Passeig de Gràcia در مرکز بارسلون است. دارای مرکز تناسب اندام و یک استخر رایگان روی پشت بام در تمام طول سال با مناظر دیدنی شهر.

  • اتاق‌های دارای تهویه مطبوع در NH Collection Barcelona Gran Hotel Calderón دارای وای‌فای رایگان، دستگاه نسپرسو و حمام خصوصی با دوش بارانی و سشوار حرفه‌ای هستند.
  • بوفه صبحانه دارای انواع غذاهای با آنتی اکسیدان بالا و آب میوه تازه است. همچنین می‌توانید صبحانه را در اتاق خود درخواست کنید.
  • کارکنان بخش روابط با مهمان می‌توانند در طول اقامت به شما کمک کنند و در مورد آنچه که در بارسلونا باید ببینید و انجام دهید به شما مشاوره می‌دهند.
  • این هتل تنها یک بلوک با کازا باتلو معروف گائودی فاصله دارد. شما می‌توانید در عرض 10 دقیقه به محله گوتیک شهر بروید.

هتل NH Collection Barcelona Gran Hotel Calderón

هتل Safestay Madrid

Safestay Madrid در یک ساختمان بزرگ مادرید واقع شده است و تنها 5 دقیقه پیاده تا بازار Fuencarral و منطقه پرجنب‌وجوش Chueca فاصله دارد. دارای سینما و وای فای رایگان است.اتاق‌های مدرن Safestay Madrid دارای کمدهای جداگانه هستند و بیشتر اتاق‌ها بالکن دارند. شامل ملحفه است و می‌توان حوله را از پذیرش کرایه کرد.

  • این مهمانسرا دارای یک سالن استراحت با رایانه و نقشه غول پیکر مادرید است. کارکنان پذیرش 24 ساعته می توانند اطلاعاتی در مورد مادرید ارائه دهند و فعالیت های منظم و گشت و گذار ارائه می شود.
  • Safestay Madrid پیشنهاد می‌کند که گزینه‌های مختلف صبحانه در اتاق ناهار خوری و همچنین شام را امتحان کنید. تنقلات و نوشیدنی‌ها از دستگاه‌های خودپرداز در دسترس هستند.
  • از دیگر امکانات این هاتل می‌توان به اتاق سینما، بار کارائوکه، میخانه و تورهای پیاده روی رایگان اشاره کرد.
  • 3 ایستگاه مترو در 350 متری Safestay Madrid وجود دارد و اتوبوس‌های شهری معمولی درست بیرون آن توقف می‌کنند. می‌توانید در کمتر از 20 دقیقه پیاده روی به Puerta del Sol و موزه‌های Thyssen و Prado برسید.

هتل Safestay Madrid

تور اسپانیا؛ اقامتی شیرین در هتل های لوکس اسپانیا

چنانچه قصد سفر به اسپانیا دارید و نگران اقامت خود هستید؛ می‌توانید از لیست معرفی هتل های لوکس اسپانیا استفاده کرده و اقامتی خوش را برای خود به ارمغان آورید. همچنین می‌توانید با تورهای نوروز 1401 به اسپانیا و دیگر مقاصد جهان سفر کنید.

مقاله پیشنهادی

دریافت ویزای اسپانیا در کمترین زمان ممکن

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.