Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

۷ دلیل جذاب برای بازدید از مالدیو | پادشاه مناطق استوایی

با بیش از هزار جزیره باشکوه و 26 جزیره مرجانی، دلایل سفر به مالدیو پایان ناپذیر است. بیایید ۷ دلیل جذاب برای بازدید از مالدیو را شرح دهیم.

چرا بازدید از مالدیو پیشنهاد می‌شود؟

چرا باید از مالدیو دیدن کنیم؟ در زیر به برخی از علت‌های اصرار برای بازدید از مالدیو اشاره می‌کنیم:

  • می‌توانید در سواحل استراحت کنید
  • می‌توانید از ورزش های آبی لذت ببرید
  • می‌توانید با دریافت اسپا تراپی ریلکس کنید
  • تماشای آب بیولومینسنت زیر ستاره ها شما را مدهوش خواهد کرد
  • می‌توانید از میراث معماری دیدن کنید و...

استراحت در سواحل مالدیو

بدون شک یکی از بهترین دلایل برای بازدید از مالدیو، استراحت در سواحل بدون هیچ اثری از زباله است. در حالی که صبح‌هایی با نور ملایم خورشید و امواج آرام‌تر، شادی‌بخش هستند، ساعات گرگ و میش با هزاران رنگ قرمز، نارنجی و بنفش جادویی وصف ناپذیر به حساب می‌آیند. از نسیم دریا و صدای امواج در دمای ثابت 25-30 درجه سانتیگراد لذت ببرید.

 از ورزش‌های آبی لذت ببرید

در میان دلایل اصلی برای بازدید از مالدیو، بهترین استفاده از ورزش‌های آبی مانند کایاک سواری، قایق رانی، قایق سواری در دریا، جت اسکی، غواصی، غلتک سواری (معروف به تیغه های X-Jet) و غیره است. استراحتگاه های برتر اغلب مربیانی را ارائه می‌دهند. تا شما را بدون توجه به سطح مهارت شما راهنمایی کند. موج سواران در تمام سطوح، عاشق تابش خورشید، بادهای موسمی و امواج مداوم جزایر مرجانی مانند لاامو آتول هستند. دست کم، تجربه ورزش های آبی در مالدیو یکی از بهترین کارهایی است که باید در این کشور انجام دهید.

فرهنگ مالدیو را گرامی بدارید

مالدیو جدا از زیبایی های طبیعی و میراث طبیعی، به خاطر فرهنگ پر جنب و جوشش مشهور است. اگر می‌خواهید حقایق جالبی در مورد مالدیو بیابید، از Bodu Beru، رقص محلی محبوب مالدیو که اغلب در طول شب در ساحل برگزار می‌شود، دیدن کنید.

چشیدن غذاهای محلی مالدیو

اگر هنوز می‌پرسید «چرا از مالدیو دیدن کنید»، این یکی شما را متقاعد خواهد کرد. یکی از دلایل رفتن به مالدیو، چشیدن غذاهای محلی مانند کاری مالدیو با ماهی تن در کنار تالاب آبی آرام و لذت بردن از نسیم مست کننده دریا است. از غذاهای دریایی تازه صید شده و آماده مانند Garudhiya که یک سوپ ماهی همراه با لیموترش، فلفل قرمز، برنج، برگ کاری، پیاز و نارگیل است، که بگذرید، ماهی تن ماشومی روشی و چپاتی و همچنین ماهی تن هدیکا، تخم مرغ، سیب زمینی و نارگیل ارزش امتحان کردن را دارند.

اسپا تراپی را از دست ندهید

وقتی می‌پرسید مالدیو به چه چیزی معروف است، مطمئناً درمان‌های آبگرم فهرست می‌شوند. مالدیو به خاطر جوان‌سازی ذهن، بدن و روح از طریق درمان‌های اختصاصی اسپا مشهور است. اگر ماساژ در داخل کابانای ساحلی برای شما جریان اصلی است، حتماً از Huvafen Fushi زیر آب بازدید کنید. در حالی که توسط ریکی ماساژور نوازش و ریلکس می شوید، چشمان شما به منظره پانوراما از زندگی دریایی در صخره های خانگی استراحتگاه می‌رسند.

بیولومینسنت آب زیر ستاره‌ها را تماشا کنید

وقتی می‌پرسید چه چیزی در مورد مالدیو فوق‌العاده است، مطمئن شوید که جزیره Vaadhoo در Raa Atoll را ببینید، جایی که ستاره‌هایی را خواهید دید که به دریای بازیگوش حسادت می‌کنند. دیدن ستاره‌های این منطقه خالی از لطف نیست.

از معماری مالدیو دیدن کنید

مسجد جمعه اعظم در مرکز اسلامی با گنبد طلایی درخشان، خط عربی و کنده کاری‌های چوبی بر روی دیوارها و کتابخانه بزرگ‌ترین کتابخانه در مالدیو است که بر خط افق ماله مسلط است. برای مشاهده لوسترهای پرآذین، فرش چوبی پیچیده و درهای چوبی حکاکی شده و پانل های جانبی به مالدیو سفر کنید. بازدید از مالیدو با تور مالدیو امکان پذیر است، پس با یک آژانس هواپیمایی خوب ارتباط بگیرید.

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.