Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

راهنمای سفر به انگلیس

آیا می‌دانستید که قدیمی‌ترین سکونتگاه اروپایی در آلبرتا، فورت ورمیلیون، در سال 1788 پس از میلاد تاسیس شد؟ این بسیار قدیمی است، اما در مقایسه با لندن، که توسط رومیان در سال 50 پس از میلاد تأسیس شد، چیزی نیست!این بخشی از چیزی است که انگلستان را شگفت‌انگیز می‌کند! چه در حومه شهر باشید و چه سوار اتوبوس دو طبقه در کنار میدان ترافالگار، انگلستان جنگ‌ها، فرهنگ و پیشینه خود را با افتخار تقدیم شما می‌کند، هر گوشه و هر پس‌راه، شما را به جنبه‌ای جدید می‌برد که منتظر کشف شدن هستید. بنابراین چه به دنبال یک اقامتگاه روستایی باشید، چه بخواهید یک تجربه شهری بین‌المللی و چندفرهنگی غرق در تاریخ، غذا، تئاتر و موارد دیگر داشته باشید، مقصدی بهتر از انگلستان پیدا نمی‌کنید. راهنمای سفر به انگلیس به تمامی جوانب و زیبایی‌های انگلیس می‌پردازد.

عاشق انگلیس خواهید شد اگر به موارد زیر علاقه‌مند باشید!

  • تاریخ
  • فرهنگ
  • طبیعت
  • ادبیات
  • تئاتر

معرفی کشور انگلیس در چند سطر!

سرزمین امید و شکوه: انگلستان کشوری است که بسیاری از آن صحبت می‌کنند. یک ترکیب فرهنگی منحصر به فرد از انگلیسی، اسکاتلندی، ولزی و ایرلندی این سرزمین را در روح و هیجان غوطه ور می‌کند. از شلوغی خیابان‌های لندن تا سکوت دره‌های اسنودونیا، بریتانیا پر از ماجراجویی است.

دانستنی های کاربردی

  • واحد پول: پوند استرلینگ (GBP)
    ویزا: هنگام سفر به انگلستان، معمولاً برای اقامت تا شش ماه ویزا لازم نیست. این برای همه شهروندان اتحادیه اروپا و شهروندان کشو‌رهای غیرعضو اتحادیه اروپا EEA و OCT اعمال می‌شود. اکثر شهروندان آسیایی باید قبل از موعد برای ویزا درخواست دهند و حداکثر شش ماه می‌توانند در این کشور بمانند. اگر مطمئن نیستید، همیشه بهتر است از قبل اعتبار ویزای خود را بررسی کنید. اگر قصد دارید بیشتر از شش ماه بمانید، باید برای تحصیل، کار یا ویزای دیگری اقدام کنید.
  • ایمنی: انگلستان کشوری بسیار امن برای سفر است. با نرخ نسبتاً پایین جنایت خشونت آمیز و نرخ سرقت‌های خرد کمتر از بسیاری از شهرهای اصلی اروپایی دیگر، توصیه های مشابهی به گردشگران داده می شود: فقط مراقب محیط اطراف خود باشید و در انبوهی که جیب بری‌ها شایع تر است مراقب باشید.یکی از عواملی که می‌تواند برای گردشگران خطر تلقی شود، ترافیک است. همانطور که مردم در بریتانیا در سمت چپ جاده رانندگی می‌کنند، گردشگران اغلب عبور ایمن را فراموش می‌کنند، بنابراین بیشتر در معرض تصادفات جاده‌ای هستند. مهم نیست که یک مکان چقدر امن است، ما همیشه به مسافران توصیه می‌کنیم که بیمه مسافرتی داشته باشند. به دلیل تعداد زیادی ورزش و فعالیت‌هایی که پوشش می‌دهند، توصیه می‌کنیم با World Nomads همراه شوید. گزینه دیگری که باید در نظر بگیرید Safety Wing است.
  • زبان: با توجه به اینکه انگلیسی زبان اصلی است که در کل بریتانیا صحبت می‌شود، گردشگران نباید در هر کجای کشور که سفر می‌کنند مشکلی در برقراری ارتباط داشته باشند. تنها چیزی که باید در نظر داشت این است که بریتانیا طیف متنوعی از لهجه‌ها را دارد که می‌تواند درک همه چیز را کمی سخت کند!

بهترین زمان سفر به انگلیس

بسیاری از مسافران در تابستان به دلیل آب و هوای عالی به انگلستان می‌آیند، در حالی که پاییز و بهار کمتر شلوغ هستند (البته شما هنوز هم گردشگرانی پیدا خواهید کرد). در حالی که تابستان مزایای خود را دارد، طیف رنگ‌های باورنکردنی که در پاییز پیدا می‌کنید، استثنایی است. شما می‌توانید در هر زمانی از سال از بریتانیا دیدن کنید، اما اجتناب از ماه‌های مرطوب و سرد تجربه بهتری را برای شما به ارمغان می‌آورد (مگر اینکه از علاقه‌مندان به ورزش های زمستانی باشید!). بهترین زمان برای رفتن از ماه می تا سپتامبر است.

به طور خلاصه، آب و هوا در انگلستان را می‌توان به سه بخش تقسیم کرد:

  • سرد و بارانی (دی-فوریه)
  • خنک با ترکیبی از آفتاب و باران (آوریل تا مه، اواسط سپتامبر و اکتبر)
  • گرم و آفتابی (ژوئن-اوت)

بهترین زمان برای رزرو سفر چه زمانی است؟

اگر به دنبال ارزان ترین پروازها هستید، در طول زمستان به لندن سفر کنید اما از فصل کریسمس/تعطیلات اجتناب کنید. برای پروازهایی که هنوز مقرون به صرفه هستند، فصل‌های بهار و پاییز صرفه‌جویی عالی و آب و هوای معتدل‌تری را ارائه می‌کنند.

اطلاعات کلی در رابطه با ویزای انگلیس را در این‌جا بخوانید

بودجه مورد نیاز برای سفر به انگلیس

بریتانیا یکی از ارزان‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر نیست، اما می‌توان با حداقل 50 پوند (65 دلار) در روز سفر خوبی را گذراند. مشروط بر اینکه در اکثر مواقع در هاستل بمانید و خود تغذیه کرده  و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. متوجه خواهید شد که محل اقامت و حمل و نقل مقداری از بودجه شما را از بین می‌برد، بنابراین برنامه ریزی کرده و اولویت بندی کنید!

برای راهنمایی در مورد انواع مختلف سفر، در اینجا یک تفکیک تقریبی هزینه‌ها آورده شده است:

محل اقامت

  • بودجه: 15 تا 30 پوند (20 تا 40 دلار)
  • میان رده: 40-100 پوند (50-130 دلار)
  • هزینه: 130 پوند به بالا (170 دلار و بالاتر)

غذا (وعده غذایی معمولی برای یک نفر)

  • کافه/ناهار: 7-11 پوند (10-15 دلار)
  • رستوران: 10-20 پوند (13-26 دلار)
  • رستوران بسیار خوب: 25 پوند + (33 دلار و بالاتر)

حمل و نقل

  • اتوبوس: 4-10 پوند (5-13 دلار) مسافت کوتاه / 15-30 پوند (20-40 دلار) مسافت طولانی
  • قطار: 10 تا 60 پوند (13 تا 80 دلار)
  • کرایه ماشین: از 35 پوند (45 دلار) در روز

برای سفر به بریتانیا چه چیزهایی بسته بندی کنیم

مانند سایر نقاط اروپا، هنگام بازدید از انگلستان، به لباس‌های متنوعی نیاز خواهید داشت که با تمام شرایط آب و هوایی سازگار باشد. صرف نظر از فصل، مطمئن شوید که تعدادی از هر دو نوع لباس را بسته بندی کنید تا هم برای باران و هم برای آفتاب آماده شوند.

بهترین کارهایی که باید در بریتانیا انجام داد

در زیر بهترین و هیجان‌انگیزترین کارهایی که در انگلیس (بریتانیا) می‌توانید انجام دهید لیست شده‌اند:

لندن پر جنب و جوش را کاوش کنید

بازدید پایتخت شلوغ باید در صدر لیست کارهایی که باید در بریتانیا انجام دهید، باشد، حتی اگر بودجه شما برای آن کم باشد! با انبوهی از تاریخ و فرهنگ که همه در این مکان شگفت‌انگیز پیچیده شده است، می‌توانید روزها را در خیابان‌ها پرسه بزنید، بازارها و پارک‌های محلی را کشف کنید و با بازدید از موزه‌های معروف شهر دیدن کنید.

خود را در اسنودونیا به چالش بکشید

پارک ملی چشمگیر اسنودونیا، منطقه‌ای متنوع در ولز است که دارای شکل‌های زمین یخچالی و بلندترین کوه ولز است: کوه اسنودون.

این کوه چالش برانگیز با ارائه چشم اندازهای خیره کننده از ولز و از سراسر دریا به ایرلند، سال به سال بسیاری از علاقه مندان به پیاده روی را جذب می‌کند. با شبکه گسترده‌ای از مسی‌ها، طبیعت خیره کننده، و طولانی ترین زیپ لاین در اروپا و سریع ترین در جهان، آیا جای تعجبی وجود دارد که چرا این مکان در بریتانیا یک جاذبه برتر است؟

سفر در اطراف شهرهای جذاب در انگلستان

انگلستان مکانی است که پر از مکان‌های جذاب و عجیب است. از تپه‌های غلتان و شهرهای کوچک ماهیگیری کورنوال گرفته تا شهرهای بندری شلوغ ساوتهمپتون و پورتسموث، می‌توانید مطمئن باشید که در تمام بهترین جنبه‌های فرهنگ بریتانیا غوطه ور خواهید شد و در عین حال از بهترین مناظر نیز لذت خواهید برد.از دیگر مکان‌های پیشنهادی برای اضافه کردن به برنامه سفر خود، بازدید از قلعه‌های متعدد در دورست و جزیره سرد وایت در جنوب است که طبیعتی خیره‌کننده و برخی از بهترین غذاهای این کشور را ارائه می‌دهد.

جشنواره‌ها و جشن‌ها

انگلستان به‌خاطر جشنواره‌هایش شناخته شده است، بنابراین اگر بتوانید سفرهای خود را در اطراف برخی از بزرگترین جشنواره‌ها مانند جشنواره گلستونبری برنامه‌ریزی کنید، لذت خواهید برد! اگر عاشق موسیقی هستید پس باید یک جشنواره واقعی بریتانیا را با شکوه تمام تجربه کنید.

در بریتانیا چه بخوریم

با توجه به آب و هوای معتدل (و اغلب سرد!) در بریتانیا، غذا منعکس کننده آنچه مردم بریتانیا در آن زمان می‌خواهند را نشان م‌ دهد: غذای گرم، آرامش بخش و دلچسب! این غذاهای کلاسیک که معنای کاملاً جدیدی را برای غذا خوردن راحت می‌آورند، اکنون به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند و به طور گسترده در سراسر کشور خورده می‌شوند.

برای به دست آوردن طعم و مزه برخی از بهترین ها، در اینجا چند غذای سنتی وجود دارد که باید امتحان کنید:

ماهی و چیپس

محبوب‌ترین وعده غذایی بریتانیایی و یک رژیم غذایی اصلی برای شب‌ها ، ماهی و چیپس بوده که بسیار محبوب است! این غذای لذیذ را تقریباً در هر رستورانی و البته ماهی اند چیپس فروشی پیدا خواهید کرد، پس آن را با نمک و سرکه زیاد امتحان نکنید.

مرغ تیکا ماسالا

این غذای خامه‌ای هندی که ظاهراً در گلاسکو اختراع شده است، همیشه پر از طعم است و با برنج خوش طعم و نان گیاهی سرو می‌شود. شما می‌توانید این را در هر رستورانی پیدا کنید و می‌توانید مطمئن باشید که شگفت انگیز خواهد بود!

Bangers and Mash

هیچ چیز مانند یک غذای «تند» مانند سوسیس و مایه خامه‌ای وجود ندارد که درونتان را گرم کند و لبخند واقعاً رضایت‌بخشی به شما بدهد! اگرچه یکی از ساده ترین وعده های غذایی برای تهیه است، اما از این غذا چه در رستوران و چه در خانه محلی ناامید نخواهید شد. در واقع، شما قطعا برای چند ثانیه در ژرفای خیال خواهید بود!

تور انگلیس و بازدید از کشور امید و شکوه

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم انگلیس یکی از کشورهایی است که هر ساله میلیون‌ها بازدید کننده دارد. به خاطر زیبایی چشمگیرش همیشه ورد زبان دوستداران آن بوده و خواهد بود! چنانجه شما نیز قصد دارید از انگلیس دیدن کنید با تور انگلیس می‌توانید در هر زمان که اراده کنید در لندن و بهترین شهرهای انگلیس قدم بزنید!

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.