Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

درباره هتل های پوکت بدانید

یافتن هتل‌ها و استراحتگاه‌های پوکت تایلند مناسب برای تعطیلات شما با راهنمایی‌ها، نظرات و توصیه‌های سفر ما آسان است. سال‌ها پیش در اولین تعطیلات ما در پوکت، تنها تعداد انگشت شماری استراحتگاه در پاتونگ وجود داشت. امروزه مجموعه وسیعی از اقامتگاه ها از خوابگاه ها، مهمانخانه ها، هتل های ارزان، استراحتگاه های لوکس پنج ستاره و ویلاهای پراکنده در سراسر جزیره پیدا خواهید کرد.

رزرو سریع تور پوکت

نکات سفر برای یافتن بهترین هتل های پوکت

  1. پاتونگ هنوز مقصد اصلی سفر بسیاری از گردشگرانی است که از پوکت بازدید می کنند.
  2. با این حال بسیاری از سواحل زیبای دیگر در اطراف جزیره وجود دارند که مجموعه ای از هتل ها و استراحتگاه های فوق العاده را برای اقامت ارائه می دهند.
  3. برای لذت بردن از تعطیلات تعطیلات خود در پوکت، پیدا کردن بهترین هتل یا استراحتگاه می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.
  4. انتخاب مکان مناسب برای اقامت، تعطیلات شما را به یک تجربه سرگرم کننده و به یاد ماندنی تبدیل می کند.

سفر با بچه ها

اگر با بچه ها سفر می کنید، باید به دنبال یک استراحتگاه خانوادگی باشید که برای خانواده ها مناسب باشد.

هنگام انتخاب یک استراحتگاه مناسب برای خانواده، اطمینان حاصل کنید که یک استخر شنا خوب وجود دارد، به خصوص اگر در حال برنامه ریزی تعطیلات خود در فصل باران های موسمی هستید که سواحل برای شنا کردن بسیار خطرناک هستند.

  • به دنبال استراحتگاهی باشید که دارای یک کلوب برای کودکان باشد تا به خودتان زمان زیادی برای استراحت بدهید.
  • و همچنین طیف خوبی از فعالیت هایی که فرزندان شما از آنها لذت خواهند برد و همچنین فعالیت هایی که شما نیز از آنها لذت خواهید برد.
  • می‌بینید که بیشتر استراحتگاه‌ها شامل خدمات رایگان هستند، قبل از رزرو بررسی کنید که هر چیزی را که به دنبال آن هستید ارائه می‌دهند.
  • در حالی که در مورد فعالیت های سرگرم کننده برای بچه ها هستید، نگاهی به برخی از فعالیت هایی که بچه ها ممکن است در طول اقامت خود در پوکت از آنها لذت ببرند، بیندازید.

استراحتگاه های همه شامل:

  1. شاید ترجیح می‌دهید در استراحتگاهی با همه امکانات اقامت کنید که همه چیز را در آستان شما دارد.
  2. کلاب مد در ساحل کاتا یک استراحتگاه همه جانبه است و مکانی عالی برای اقامت به حساب می‌آید.
  3. اگر تصمیم به اقامت در یک استراحتگاه همه جانبه دارید، فقط مراقب باشید که این بسته‌ها شما را به خوردن تمام وعده‌های غذایی در هتل مقید می‌کنند.
  4. برای اینکه واقعاً تعطیلات تایلند خود را به خوبی تجربه کنید، نباید خود را به خوردن هر وعده غذایی در استراحتگاه خود مقید کنید زیرا انتخاب فوق العاده ای از رستوران ها و مکان ها برای غذا خوردن در سراسر جزیره وجود دارد.
  5. هنگامی که به دنبال هتل‌های پوکت تایلند می‌گردید، بهتر است قبل از رزرو، نظرات هتل‌ها را بخوانید، بنابراین می‌توانید ببینید سایر مسافران در مورد اقامت خود چه می‌گویند.

استراحتگاه های ساحلی مطلق

آیا دوست دارید مستقیماً در ساحل در یک استراحتگاه ساحلی در چند قدمی اقیانوس بمانید؟

اگر چنین است، به لیست هتل ها و استراحتگاه های ساحلی مطلق ما نگاهی بیندازید.

ویلاهای لوکس و استراحتگاه های پنج ستاره

اگر می خواهید در پوکت زندگی کنید و در تعطیلات خود به سبک زندگی کنید، نمی توانید از انتخاب یک ویلای خصوصی لوکس بگذرید. ویلا در پوکت کمبودی ندارد و برای خانواده‌های پرجمعیت یا جمعی از دوستان انتخابی عالی است.

اگر یک ویلا آن چیزی نیست که به دنبال آن هستید، استراحتگاه‌های پنج ستاره شگفت انگیزی برای انتخاب وجود دارد.

هتل ها در شهر پوکت

بسیاری از بازدیدکنندگان همچنین دوست دارند شهر پوکت را کشف کنند و از جنبه فرهنگی جزیره دیدن کنند.

در حالی که سایر مسافران در مسیر خود به کو فی فی یا سایر جزایر فراساحلی به یک هتل در شهر در توقفگاه نیاز دارند.

هتل های ارزان قیمت

اگر بودجه کمی دارید نگاهی به لیست هتل های ارزان قیمت ما بیندازید، برخی از به یاد ماندنی ترین تعطیلات ما در پوکت در هتل‌ها و استراحتگاه‌های با کیفیت کم هزینه بوده است.

نکات رزرو هتل های پوکت تایلند

همیشه موقعیت هتل یا استراحتگاه خود را بررسی کنید تا ببینید آیا نزدیک به ساحل، خرید و غیره است یا خیر. زیرا قدم زدن در گرما ممکن است خسته کننده باشد و هزینه توک توک در پوکت حتی برای سفرهای کوتاه به سرعت افزایش می‌یابد.

  1. اگر در فصل بالا سفر می‌کنید اتاق‌های خود را زودتر رزرو کنید زیرا پوکت از دسامبر تا ژانویه بسیار شلوغ است
  2. هنگام سفر در فصل کم، همیشه می توانید به رزرو اتاق برای چند شب اول خود نگاه کنید و سپس به طور مستقیم با برخی از هتل‌ها یا مهمانخانه‌ها به دنبال معامله بهتری باشید.
  3. هرگز از راننده تاکسی یا راننده توک توک در مورد محل اقامت خود نپرسید، زیرا آن‌ها شما را به جایی می‌برند که به آنها کمیسیون می‌دهد.

هتل های با چشم انداز

تا آنجا که هتل‌های پوکت با بهترین چشم‌اندازها پیش می‌روند، منتخب دست‌چین شده ما را در زیر می‌بینید، به‌ویژه هتل‌هایی که مناظر خیره‌کننده از برخی از نمادین‌ترین سواحل (مانند ساحل پانوا و نای هارن)، شهر پوکت و دریای آندامان دارند. برخی از این تصاویر توسط مسافران واقعی ارائه شده است که نتوانستند در برابر رزرو هتلی با منظره در پوکت مقاومت کنند.

SIX SENSES YAO NOI

این منظره هتل 5 ستاره را کاوش کنید →

اگر به دنبال یک فرار واقعی و استوایی به دور از شلوغی شهر پوکت هستید، سیکس سنس یائو نوی مطمئناً مکانی برای شماست. با چشم‌اندازهای وسیع از اقیانوس و جنگل‌های پوشاننده، استخر بی‌نهایت مجلل با صندلی‌های آفتاب‌گیر آرامش‌بخش و خدمات پیشخدمت خصوصی، ویلاهای خصوصی با استخرهای خاص خود، صبحانه‌های شناور نمادین و حتی یک اسپای مجلل - مردم از سراسر جهان به سیکس می‌آیند. یائو نوی را برای آرامش و آرامش نهایی حس می‌کند. علاوه بر این، مهمانان تشویق می‌شوند از همه چیزهایی که این استراحتگاه شیک ارائه می‌کند لذت ببرند - از عرق کردن در باشگاه ورزشی محل و شرکت در کلاس‌های آشپزی تایلندی گرفته تا لذت بردن از آتش‌سوزی و نمایش فیلم در ساحل خصوصی استراحتگاه. یک ساعت قایق سواری شما را به شهر پوکت می‌برد، جایی که می‌توان از خرید، غذاخوری و فعالیت‌های شبانه لذت برد.

نمای هتل: اقیانوس

مکان هتل: KO YAO NOI

JW MARRIOTT PHUKET RESORT AND SPA

این منظره هتل 5 ستاره را کاوش کنید →

استراحتگاه و اسپای سرپوشیده JW Marriott Phuket که در مجاورت شن‌های درخشان ساحل Mai Khao قرار گرفته است، پناهگاهی آرام را برای کسانی که می‌خواهند یک تعطیلات واقعاً جوان‌کننده داشته باشند، ارائه می‌کند. این تفرجگاه مجلل با داشتن یازده گزینه غذاخوری متنوع، سه استخر در فضای باز، بالکن/تراس سوئیت صمیمی با مناظر پرچرب بر فراز باغ‌های سرسبز، استخرها و اقیانوس - این استراحتگاه مجلل قطعاً می‌داند چگونه تجمل گرایی خود را به رخ بکشد. انبوهی از فعالیت‌های تفریحی برای شرکت در استراحتگاه و اسپای JW Marriott Phuket وجود دارد: از کلاس‌های یوگا، موی تای و آشپزی گرفته تا مرکز تناسب اندام، مرکز سلامتی و اتاق بازی کاملاً مجهز. خدمات شاتل روزانه مهمانان را بدون زحمت به مقاصدی مانند ساحل پاتونگ و شهر پرجنب‌وجوش پوکت می‌رساند، جایی که می‌توان از مجموعه‌ای از تجربه‌های بی‌نظیر خرید و زندگی شبانه لذت برد. علاوه بر این، پارک آبی Splash Jungle و Phuket Phuket Phuket Sanctuary در فاصله رانندگی با هتل قرار دارند.

نمای هتل: باغ های گرمسیری، اقیانوس، استخر

مکان هتل: ساحل مای خائو

استراحتگاه و آبگرم رنسانس پوکت

این منظره هتل 5 ستاره را کاوش کنید →

استراحتگاه و اسپای فوق‌العاده رنسانس پوکت که در شن‌های زیبای ساحل مای‌خائو قرار دارد، فضایی خاکی دارد و طراحی آن کاملاً با محیط‌های استوایی آن ترکیب می‌شود. ویلاهای خصوصی (با استخر)، مجموعه ای از مسیرهای دویدن، دوچرخه سواری و پیاده روی، یک استخر روباز زیبا و نقاط مختلف که در آن می توان از مناظر خیره کننده اقیانوس و آبشار دیدن کرد. ریزورت و اسپای رنسانس پوکت فضای ایده آلی برای کسانی است که به دنبال تعطیلاتی هستند که آرامش را با گزینه ای از فعالیت های سرگرم کننده ترکیب می کند. این استراحتگاه دارای پنج گزینه غذاخوری در محل، یک مرکز اسپا و سلامتی مجلل، مجموعه ای از سرگرمی های اوقات فراغت (مانند یوگا، بوکس تایلندی، تورهای دوچرخه سواری و پیلاتس)، و همچنین خدمات شاتل به ساحل پاتونگ و شهر پوکت است.

نمای هتل: اقیانوس، باغ، استخر

مکان هتل: ساحل مای خائو

ANANTARA LAYAN PHUKET RESORT

این منظره هتل 5 ستاره را کاوش کنید →

استراحتگاه Anantara Layan Phuket فضایی کاملا رمانتیک دارد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. این تفرجگاه 5 ستاره شامی با شمع برای دو نفر در ساحل زیبای لایان، درمان‌های اسپا برای زوج‌های آرامش‌بخش (نگران نباشید، مجردها نیز می‌توانند «زمان من» شایسته خود را دریافت کنند، انواع فعالیت‌های اوقات فراغت (از جمله موج سواری) را ارائه می‌دهد. ، قایق رانی و غواصی) و یک استخر روباز خیره کننده با مناظر سر به فلک کشیده بر فراز اقیانوس و کوه های اطراف. رستوران داخلی منوی وسوسه‌انگیز غذاهای سنتی تایلندی را سرو می‌کند، در حالی که مرکز تناسب اندام در محل برای همه باز است تا عرق و تناسب اندام داشته باشند. علاوه بر این، اگر توانستید خود را از استراحتگاه دور کنید و همه چیز را برایتان فراهم کند، آنانتارا لایان پوکت ریزورت خدمات شاتل به شهر پوکت و ساحل پاتونگ را ارائه می‌دهد، که بین 30/35 دقیقه با ماشین فاصله دارند و خانه‌های فوق‌العاده‌ای دارند. مجموعه ای از تجربه های ناهار خوری، خرید و زندگی شبانه.

نمای هتل: اقیانوس، کوه‌های گرمسیری

موقعیت هتل: ساحل لایان

COMO POINT YAMU، PHUKET

این منظره هتل 5 ستاره را کاوش کنید →

مناظر سر به فلک کشیده دریای آندامان و خلیج فانگ نگا را می توان از تفرجگاه پرشور COMO Point Yamu در پوکت تحسین کرد. این تفرجگاه را می‌توان در قله کیپ یامو یافت و در جنگلی سرسبز و گرمسیری احاطه شده است - که مطمئناً کسانی را که عاشق پیاده روی هستند جذب می‌کند! دارای همه چیز، از استخر بی‌نهایت مجلل، مرکز آبگرم و سلامتی و تراس‌های خصوصی. به کلاس‌های یوگا، اتاق‌های بخار و یک مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز؛ COMO Point Yamu، پوکت اقامتگاه ایده آل مطلق برای آرامش و خوش گذراندن است. رستوران داخلی مجموعه ای از غذاهای تایلندی، ایتالیایی و سالم را ارائه می دهد. اگرچه در مجاورت بسیاری از مشهورترین مکان‌های دیدنی پوکت قرار ندارد، اما مهمانان می‌توانند با اتوبوس یا تاکسی به مکان‌هایی مانند ساحل بنگتائو (۲۰ دقیقه با ماشین)، بنای یادبود دو قهرمان (۱۲ دقیقه با ماشین) و آبشار زیبای تونسای بروند. (30 دقیقه با ماشین).

منظره هتل: دریای آندامان، خلیج فانگ نگا، جنگل استوایی

موقعیت هتل: ویلا ورای

ساحل در کاتتانی - فقط برای بزرگسالان

این منظره هتل 5 ستاره را کاوش کنید →

استخرهای خصوصی، غروب‌های بی‌نقص خورشید بر روی اقیانوس، عرشه‌های آفتاب خصوصی، غذای بین‌المللی لذیذ و آرامش نهایی در یک اسپای داخلی - همه این‌ها و خیلی چیزهای دیگر را می‌توانید در ساحل مجلل The Shore At Katathani - استراحتگاه ساحلی فقط بزرگسالان تجربه کنید. از آب تنی در استخر بی‌نهایت استراحتگاه و نوشیدن یک کوکتل با طراوت لذت ببرید، در کلاس‌های یوگا و ایروبیک آبی شرکت کنید، روی شن‌های طلایی ساحل کاتا نوی همسایه استراحت کنید و عاشق بهترین‌ها شوید. پوکت

نمای هتل: اقیانوس، ساحل کاتا نوی

مکان هتل: KATA NOI

 

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.