Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

تفریحات لوکس جزیره پوکت که نباید آن‌ها را از دست داد

کشور تایلند با جاذبه‌های گردشگری فراوان خود سالانه میزبان گردشگران بین‌المللی فراوانی از سراسر دنیاست. جزیره پوکت که بزرگ‌ترین و مشهورترین جزیره این کشور دیدنی است، با بهره‌مندی از مناظر طبیعی بی‌نظیر، از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری و تفریحی توریست‌ها به شمار می‌رود.

دریای بیکران آبی‌رنگ، ساحل شنی طلایی‌رنگ، فرهنگ غذایی بی‌نظیر و دنیای  فراموش‌نشدنی از تفریحات آبی و اسپا، سفری به یادماندنی و آرامش‌بخش به همراه ماجراجویی‌های خاطره‌انگیز را به همراه دارد. دلیل اصلی جذابیت سفر به پوکت را می‌توان نقاط دیدنی فراوان آن دانست که برای بازدید از تمام آن‌ها وقت کم می‌آورید.

شاید شناخته‌شده‌ترین مکان‌های گردشگری جزیره پوکت را بتوان سواحل پرجنب و جوش پاتونگ و ساحل رویایی و آرامش‌بخش کاتانویی دانست. با این حال، در کنار این سواحل مشهور، باید نگاهی نیز به تفریحات لوکس پوکت داشت تا سفر خود را به نحو احسن تکمیل کرد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با لوکس‌ترین تفریحات جزیره پوکت تایلند آشنا کنیم.

تور لوکس پوکت

 

 

کرایه یک کشتی کروز برای تفریح در آب‌های جزیره پوکت

گشت‌وگذار در هر محیط جدیدی می‌تواند روحی تازه به آدمی ببخشد، به ویژه اگر این تفریح از نوع کشتی سواری در آب‌های نیلگون و رویایی اطراف جزیره پوکت باشد. یکی از مهیج‌ترین تفریحات لوکس در تایلند، تجربه گشت‌وگذار در آب‌های این جزیره است که سفر از جزیره پوکت به جزیره فی فی یکی از این موارد می‌باشد.

در این تفریح لوکس و به یادماندنی، صبح زود (ساعت 5 صبح) از جزیره پوکت با یک کشتی مجهز کروز راهی نگین آب‌های اندامان می‌شوید. اولین مقصد شما می‌تواند سواحل بامبو باشد.. بر روی شن‌های سفیدرنگ آن قدم بزنید و از صبحانه در این منظره باشکوه لذت ببرید و دقایقی در آرامش بی‌نهایت آن روحی تازه بیابید. در طول مسیر به جزیره فی فی وارد آب‌های لاجوردی رنگ تالاب پیله می‌شوید که می‌توانید در آن غواصی و شنا کنید و یا از مناظر خارق‌العاده آن که پدیدآورنده باشکوه‌ترین استخر طبیعی جهان است، لذت ببرید.

در ادامه، به خلیج مایا می‌روید و از پارک ملی محافظت شده آن و مناظر شگفت انگیزش عبور خواهید کرد. در نهایت به جزیره دیدنی فی فی خواهید رسید که محیطی عالی برای شنا و غواصی است. لذت بردن از تماشای نهنگ‌ها و دلفین‌ها در کنار سواحل از بخش‌های مهیج این سفر است.

یکی از مقاصد این کشتی، جزیره میمون است که جزو ده مکان دیدنی جزیره فی فی به شمار می‌رود که می‌توانید میمون‌های دم‌دراز این ناحیه را تماشا کنید و سپس به سوی غار وایکنیگ بروید. در آخر، برای کامل کردن سفر و یک استراحت بی‌نظیر وارد جزیره خاطره‌انگیز رانگ یای می‌شوید و ناهاری خوشمزه در یک چشم‌انداز باورنکردنی میل می‌کنید. در نهایت، پس از یک سفر 8 ساعته، حدود ساعت 3 بعدازظهر به تفرج‌گاه دریایی پوکت باز می‌گردید.

  • تور پوکت

 

 

تور بازدید از بودای بزرگ پوکت

بازدید از مجسمه بودای بزرگ جزیره پوکت، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از این جزیره است که نباید آن را از دست بدهید. این تندیس بزرگ 45 متری، سومین تندیس بزرگ تایلند محسوب می‌شود که در ارتفاعات Khao Nakkerd قرار گرفته است و به عنوان سمبل این جزیره شناخته می‌شود.

این بنای بتنی و برجسته در نزدیکی منطقه چالونگ قرار دارد و پوشیده از سنگ مرمر سفید رنگ است که جلوه‌ای شکوهمند در زیر آفتاب می‌یابد. همین درخشش بالای آن سبب شده است تا از سراسر بخش‌های جنوبی پوکت قابل‌دیدن باشد. با بازدید از این تندیس باشکوه می‌توانید با چشم‌اندازی 360 درجه‌ای به تماشای شهر بپردازید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

ویزای تایلند برای بازدید از پوکت ضروری است؟

غذا خوردن در رستوران ایتالیایی La Gritta

رستوران لا گریتا از بهترین رستوران‌های ایتالیایی جزیره پوکت است که طراحی داخلی بی‌نظیر و چشم‌نواز آن به همراه منو متنوع و لوکس آن، خاطره‌ای ارزشمند از سفر به این جزیره خارق‌العاده را به همراه دارد. این رستوران با ظرفیت 100 نفر دارای بخش رستوران و بار هم در فضای باز و هم فضای بسته و شیک رستوران است.

این رستوران با چشم‌انداز خیره‌کننده خود از خلیج پاتونگ یکی از بهترین مکان‌های پوکت برای گذراندن یک سفر لوکس به شمار می‌آید. در این مکان مجلل، بهترین غذاهای ایتالیایی با  پاستاهای دست‌ساز، گوشت مرغوب ایتالیایی و ماهی‌های تازه آماده می‌شود و در کنار لذیذترین دسرها سرو می‌گردد.

چشم‌انداز باورنکردنی رستوران لاگریتا به همراه دکوراسیون شیک آن و خوراکی‌های منحصربه‌فرد، این رستوران را به محبوب‌ترین رستوران پوکت مبدل کرده است که در زمان غروب خورشید، پیدا کردن صندلی در این رستوران دشوار است.

تور تایلند

 

 

تجربه کردن شرکت در کلاس‌های نصف روزه آشپزی تایلندی

یکی از تجربیات و تفریحات ارزشمند هر سفری، چشیدن طعم خوراکی‌های آن منطقه است. حال اگر امکان یادگیری طبخ خاص‌ترین غذاها را توسط سرآشپزان بین‌المللی و ماهر داشته باشید، فرصتی ارزشمند است که نباید آن را از دست دهید. کلاس‌های آشپزی غذاهای تایلندی یکی از جذاب‌ترین تفریحات در جزیره پوکت است که به زبان انگلیسی و با تازه‌ترین مواد طبیعی انجام می‌شود.

در این دوره نیم روزی، پس از گشت‌وگذار در بازارچه محلی و انتخاب مواد غذایی تازه و مورد نیاز، به یک آشپزخانه محلی می‌روید. از معروف‌ترین غذاهایی که در این دوره تدریس و طبخ می‌شود، می‌توان به خورشت کاری سبز، برنج چسبان انبه، ساتی، سالاد پاپایا، کیک ماهی، موز سرخ شده، تام یام و اسپرینگ رول اشاره کرد.

 

 

تجربه سفر به جزایر مرجانی و راچا با کاتاماران لوکس

یکی از تفریحات لوکس و فراموش‌نشدنی پوکت، سفر به جزایر خیره‌کننده و باورنکردنی مرجانی و راچا در یک تور دریایی 7.5 ساعته با کشتی کاتاماران لوکس است. در این تور مهیج، می‌توانید بر روی تخت‌های راحت دراز بکشید و در حالی که حمام آفتاب می‌گیرید و از موسیقی زنده لذت می‌برید، به تماشای آب‌های زلال اندامان بنشینید.

در این تور تفریحی که از ساعت 11 صبح، از اسکله چالونگ آغاز می‌شود، پس از یک پذیرایی ابتدایی، به راه می‌افتید. در طول مسیر می‌توانید از بوفه کشتی با انواع خوراکی‌های لذیذ از تاپاس و سوشی گرفته تا انواع غذاهای تایلندی از خودتان پذیرایی کنید.

اولین مقصد، جزیره دوست‌داشتنی مرجانی است که حدود ساعت 12:45 دقیقه به آن می‌رسید. می‌توانید در ساحل شنی و سفید رنگ آن قدم بزنید یا در آب‌های زلال آن شنا کنید. پس از آن به سمت جزیره خارق‌العاده راچا حرکت خواهید کرد. پس از ساعت‌ها شنا کردن و غواصی در این جزیره، حدود ساعت 4:30 سوار کشتی می‌شوید و می‌توانید به تماشای چشم‌انداز حیرت‌انگیز غروب خورشید در افق اقیانوس بپردازید. در نهایت این تور لوکس و مهیج در حدود ساعت 6:30 بعدازظهر در اسکله چالونگ به پایان می‌رسد.

 

جزیره پوکت

 

 

 

بازدید از شهر قدیمی پوکت

شهر قدیمی پوکت از مهم‌ترین مناطق تاریخی این جزیره دیدنی به شمار می‌رود که در مرکز شهر پوکت قرار گرفته است. شهر قدیمی پوکت، بهترین مکان برای لمس فرهنگ اصیل تایلندی و خلق تجربه‌ای به یادماندنی است. این شهر تاریخی در قرن 18 میلادی تأسیس شده است که در آن زمان به خاطر استخراج قلع رونق یافته بود. بناها و عمارت‌های باشکوه که به سبک معماری پرتغالی- چینی طراحی شده‌اند در کنار ساختمان‌های جدید، موزه، فروشگاه، رستوران و هتل از بخش‌های دیدنی و جذاب این شهر قدیمی به شمار می‌آیند. رنگ‌آمیزی‌های جذاب به کار رفته در ساختمان‌های این بخش شهر، مکانی دوست‌داشتنی برای خلق عکس‌های هنری و خارق‌العاده است.

خرید سوغاتی و صرف یک فنجان قهوه در کافه‌های تاریخی و دوست‌داشتنی شهر قدیمی و قدم زدن در دل فرهنگ تایلند، از بخش‌های مهیج گشت‌وگذار در این منطقه دیدنی است.

برای اطلاع از تور پوکت سپند پرواز شرق به کارشناسان فروش تماس حاصل کنید.

 

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.