Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی از ماه می تا سپتامبر است، زیرا ماه‌های سردتر زمستان در مناطق شمالی شرایط عالی را برای تماشای بازی‌های بزرگ به ارمغان می‌آورد. از نوامبر تا فوریه ممکن است بارانی باشد و دما در 22 تا 33 درجه سانتیگراد گرم باقی می‌‌ماند.با این حال، آفریقای جنوبی یک مقصد در تمام طول سال است، با آب و هوای منطقه ای و فرصت‌های حیات وحش متفاوت. دماغه در ماه‌های تابستان خود (بین نوامبر و فوریه) دارای هوای زیبا، گرم و خشک است و دمای آن بین 23 تا 26 درجه سانتی گراد خواهد بود. بهترین زمان برای بازدید از کیپ برای تماشای نهنگ بین جولای و نوامبر است.

آفریقای جنوبی در تابستان (نوامبر تا فوریه):

دما - تابستان‌ها در آفریقای جنوبی بسته به جایی که هستید، هوای خشک یا مرطوب، دمای گرم یا مرطوب را به همراه دارد. به طور کلی، دما در محدوده راحت 25-27 درجه سانتیگراد باقی می‌ماند. چنانچه قصد سفر در این ماه را دارید؛ تور آفریقای جنوبی را از دست ندهید.

آب و هوا 

در حالی که سواحل گرم و آفتابی هستند، مناطق شمال می‌توانند شاهد رعد و برق مکرر باشند. آب و هوا در کیپ غربی و شرقی را می‌توان به بهترین وجه به عنوان خوشبختی اقیانوسی (تقریبا شبیه مدیترانه) توصیف کرد. در حالی که کروگر و کوازولو ناتال می بینند که بوته به فضای سبز سرسبز تبدیل می شود، با بارش باران و آفتاب به نوبت برای برکت دادن به زمین در همان روز.

نکاتی که قبل از بازدید باید بدانید 

تورهای تماشای نهنگ تا نوامبر ادامه دارد، بنابراین اگر در این مدت از آفریقای جنوبی بازدید می‌کنید، حتماً صندلی رزرو کنید. ژانویه زمان بسیار خوبی برای بررسی میدان های نبرد ناتال است. جشنواره‌هایی مانند Up The Creek و We Love Summer، رویدادهای برجسته فصل هستند که تجربه‌های خوبی را رقم می‌زنند.

تعطیلات محلی در ماه دسامبر، آفریقای جنوبی را در شلوغ ترین وضعیت خود د قرار می‌دهد. هر تور تابستانی باید از قبل رزرو شود تا از محبوب ترین فعالیت‌ها و جاذبه‌ها دیدن کنید. این یک فصل به طور کلی گرم و خشک است، بنابراین لباس‌های سبک بپوشید که شما را خنک نگه می‌دارد. برای مناطق حیات وحش، حفاظت از باران ضروری است.

آفریقای جنوبی در پاییز (مارس تا مه)

دما : گرمای تابستان راه را برای خنکی پاییزی باز می‌کند و دمای روز را بین 20 تا 23 درجه سانتی گراد بسیار لذت بخش می‌کند.

آب و هوا:  هوا در اکثر مناطق آفریقای جنوبی گرم می‌ماند و باران در شمال شروع به کاهش می‌کند. دوره‌های وزش باد یک حس خنک‌کننده به هوا می‌افزاید، که واضح و شفاف است. رودخانه ها و دریاچه های بوته تا لبه پر هستند، در حالی که سواحل همچنان میزبان تعقیب کنندگان خورشید هستند.

چیزهایی که قبل از بازدید باید بدانید

تجربیات باورنکردنی حیات وحش آفریقای جنوبی واقعاً در پاییز زنده می‌شود. اما این فقط شرایط عالی برای سواری سافاری نیست که فرد می‌تواند از آن لذت ببرد. همچنین یکی از بهترین زمان‌ها برای پیاده‌روی در اطراف کوه Drakensberg، شرکت در جشنواره AfrikaBurn در پارک ملی Tankwa Karoo و استراحت در جشنواره‌های Cape Winelands در اطراف Stellenbosch و Franschhoek است.

نکات : اگر قصد شرکت در هر یک از جشنواره‌ها یا رویدادها را دارید، بلیط های خود را از قبل رزرو کنید. به دنبال معاملات برای اقامت و سفر در کیپ تاون و اطراف آن باشید.

آفریقای جنوبی در زمستان (مه تا سپتامبر)

دما: زمستان‌های خنک آفریقای جنوبی را بین ماه‌های مه و سپتامبر فرا می‌گیرد، اگرچه خورشید هرگز از نمایش چهره‌اش دور نیست. میانگین دمای روز بین 10 تا 15 درجه سانتیگراد است.

آب و هوا: برخلاف سایر تعطیلات زمستانی که ممکن است ادامه داده باشید، آب و هوای اینجا با بادهای سرد و نور خورشید بسیار دلپذیر است. 

بهترین زمان برای بازدید از کیپ تاون

بهترین زمان برای بازدید از کیپ تاون بین اکتبر و آوریل است. شما می‌توانید از روزهای گرم و آفتابی با دمای بین 16 تا 32 درجه سانتی گراد (60.8 درجه فارنهایت تا 89.6 درجه فارنهایت) در ژانویه گرم ترین ماه آفریقای جنوبی لذت ببرید. مارس بهترین زمان برای بازدید از جمعیت کمتر است.

ژوئن و جولای معمولا سردترین ماه‌های کیپ تاون هستند. آنها با روزهای کوتاه تر، باران فصلی و باد می‌آیند اما این دوره شما را با شهری آرام تر شگفت زده می‌کند. این ماه های زمستانی نیز آغاز فصل نهنگ ها در کیپ تاون است.

بهترین زمان برای بازدید از Winelands

بهترین زمان برای بازدید از آفریقای جنوبی برای Winelands در ماه‌های فوریه و مارس است که درختانِ انگور پر از انگور هستند. این نیز فصل برداشت پاییز در آفریقای جنوبی است. این ماه‌ها هوای صاف و آسمان آبی روشن را به ارمغان می آورند.

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.