Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

آیا خرید لباس در پوکت منطقی است؟ از کجا لباس بخریم؟

تایلند با سواحل عجیب و غریب، جزایر زیبا، تجربه‌های هیجان‌انگیز ورزش‌های آبی، و غذاهای محلی جذاب، مطمئناً بهترین مقصد تعطیلات در جهان است. اما، اگر چیزی وجود دارد که بر جذابیت آن می افزاید، آن تجربه نفیس خرید در پوکت است. از باتیک های زیبا گرفته تا مرواریدهای بی عیب و نقص و نقاشی های دستی گرفته تا عتیقه جات، چیزهای زیادی می توانید در طول تعطیلات خود در جزیره بخرید.

رزرو تور پوکت

اما قبل از برنامه ریزی سفر بعدی خود به تایلند، نگاهی به این 10 مکان برای بهترین خرید در پوکت بیندازید.

13 بهترین مکان خرید در پوکت، تایلند

از خرید تا بهترین مکان‌های خرید، در اینجا نکات مهمی وجود دارد که باید در حین نوازش کردن Shopaholic خود به آنها توجه کنید.

1. مرکز خرید Jungceylon

این مرکز خرید درست روبروی خیابان بنگلا واقع شده است، این یکی از بهترین مراکز خرید پوکت است که همه چیز را از A تا Z به فروش می رساند. در حالی که بیش از 200 مرکز در این مجموعه وجود دارد، مراکز محبوب رابینسون و بیگ سی هستند. برخی از چیزهایی که سطح بالایی دارند. برچسب هایی که می توانید از اینجا برای خرید جستجو کنید لباس، عینک آفتابی، عطر، کیف و لوازم جانبی هستند.

زمان: 11 صبح تا 10 شب، در تمام روزها باز است
مکان: تامبون پاتونگ، آمفو کاتو، چانگ وات پوکت 83150، تایلند

2. بازار آخر هفته پوکت

این مکان که به بازار ناکا نیز معروف است، برای خرید در پوکت عالی است، اگر نمی‌خواهید ولگردی کنید. این مرکز در امتداد جاده چائو فا غرب در نزدیکی مرکز خرید سنترال فستیوال واقع شده است و مجموعه وسیعی از نسخه‌های دوم از اکثر کالاهایی را که می‌فروشد در خود جای داده است. و حتی اگر پول نقد ندارید و نمی‌خواهید چیزی بخرید، نگران نباشید و به اینجا سر بزنید، زیرا این بازار پوکت هنوز ارزش بازدید را دارد.

زمان: 4 بعد از ظهر تا 21، هر شنبه و یکشنبه
مکان: Thalang Rd، Tambon Talat Yai، Amphoe Mueang Phuket، Chang Wat Phuket 83000، تایلند

3. بازار چیلوا

اگر مایل به بازدید از بازارهای پوکت هستید که تا دیروقت باز می مانند، این بازار شبانه بهترین مکان برای سفر است. بازار چیلوا با فضایی غیرمتعارف و مجموعه‌ای مثال زدنی از لباس‌ها، لوازم جانبی و هر چیز دیگری، بهشتی برای افراد شاپ‌هولیک است و شما از لحظه‌ای که وارد می‌شوید متوجه آن خواهید شد. از آنجایی که جلوی مغازه ها نیز دیدنی هستند استفاده می شود.

زمان: 5 بعد از ظهر تا 11 شب، سه شنبه تا شنبه
مکان: Yaowarat Road، Talat Yai، Amphoe Mueang Phuket، Chang Wat Phuket 83000، تایلند

4. پریمیوم اوت لت پوکت

اگر می‌خواهید بهترین تجربه خرید در پوکت را داشته باشید و نمی‌خواهید هنگفت خرج کنید، فروشگاه‌های واقع در Premium Outlet Phuket جایی است که باید از آن بازدید کنید. این مکان کالاهایی از برندهایی مانند Lacoste، Hush Puppies، Pierre Cardin، Nautica، Adidas، و موارد دیگر را با تخفیف‌های ویژه تا 70 درصد به فروش می‌رساند. به نظر می رسد یک معامله نقره ای، درست است؟

زمان: 10 صبح تا 9 شب، در تمام روزها باز است
مکان: چانگ لانگ، آمفو فان، چانگ وات چیانگ رای، تایلند

پیشنهاد می شود بخوانید: 12 ورزش آبی هیجان انگیز در پوکت که نباید در سفر تایلند از دست بدهید

6. خیابان واکینگ پوکت

با مکان هایی مانند خیابان واکینگ پوکت در جزیره، جایی که خرید در پوکت هرگز نگران کننده نخواهد بود. این بازار در جاده تالنگ راه اندازی شده است و غرفه های صنایع دستی و سوغات محلی متنوعی را در خود جای داده است. با این حال، بهترین چیز این است که خرید در اینجا تجربه ای بسیار بی دردسر است زیرا غرفه های اسباب بازی و ترامپولین برای مشغول نگه داشتن بچه ها وجود دارد (اگر همراه شما باشد).

زمان: 16 الی 22، هر یکشنبه
مکان: جاده Thalang، شهر قدیمی پوکت

7. فستیوال مرکزی پوکت

سنترال فستیوال پوکت یک مرکز خرید دیگر در این جزیره است که یک توقفگاه برای نوازش شاپهولیک درون شماست. نه فقط این، بلکه می‌توانید وقتی در 120 فروشگاه اینجا پرسه می‌زنید، همه موارد را از فهرست تعطیلات خود علامت بزنید. و درست زمانی که احساس خستگی می کنید، این مکان دارای سینما و طیف وسیعی از رستوران های تایلندی نیز برای پذیرایی از شما است.

زمان: 10:30 صبح تا 10 شب، در تمام روزها باز است
مکان: ویچیت، منطقه موئانگ پوکت، پوکت 83000، تایلند

8. بازار کارون

بازار کارون با ارائه یک تجربه خرید کاملاً معتبر در بازار پوکت، هر سه‌شنبه و جمعه در مجاورت وات کارون معروف برپا می‌شود. از تی‌شرت‌های آبجو سینگا گرفته تا سارافون‌های تایلندی و ساعت‌های کلاسیک (بدون مارک) تا کیف‌های شیک، چیزهای زیادی می‌توانید از اینجا بخرید تا به خانه برگردید. یک شب در اینجا فرصتی عالی برای تماشای نگاهی اجمالی به فرهنگ و سبک زندگی محلی است.

زمان: 16 الی 22، سه شنبه و جمعه
مکان: وات کارون در جاده پاتاک، مرکزی کارون، پوکت، تایلند

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.